Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Odmrażamy budżety marketingowe online. Klucz do sukcesu – efektywność
Hanna Świątek
Po okresie silnego ograniczania wydatków na marketing czas na kolejne niełatwe decyzje – tym razem związane z odmrażaniem budżetów. Które kanały marketingowe wstrzymać, a w które inwestować być może więcej niż dotąd? Odpowiedź przynoszą oczywiście narzędzia i dane analityczne. Cenna jest też analiza i obserwacja, jak wybuch epidemii zmienił zachowania konsumentów oraz ich zwyczaje zakupowe.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING FELIETON MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Media społecznościowe, pandemia, powrót do przeszłości i świetna okazja do namysłu nad rolą social mediów dla marki
Katarzyna Czajkowska
Spraw, żeby twoje social media sprzedawały! Zaplanuj efektywną kampanię bez budżetu mediowego! Zaplanuj z nami reklamę, a otrzymasz X złotych zwrotu! Z tego audiobooka dowiesz się wszystkiego o social mediach! Pobierz gotowe szablony komunikacji z klientem na cały rok! Zdobądź Y fanów w jeden dzień! Takie zachęty napływają do mnie teraz lawinowo w serwisach społecznościowych. O czym to świadczy?
Espresso
WFA publikuje przewodnik po zakupach marketingowych opartych na wartościach
Wielomilionowa umowa Omnicom i Spotify w obszarze podcastów
Marka krążków antykoncepcyjnych mówi w reklamie o waginie
W Hiszpanii nie odbyła się Parada Równości, więc Burger King zorganizował przejazd tęczowych pojazdów
Polscy semiotycy marketingowi tworzą Visual & Narrative Institute
Prezesi największych polskich spółek najbardziej aktywni w mediach społecznościowych. Badanie On Board Think Kong
T-Mobile ma zwrócić niewykorzystane pieniądze z kont pre-paid
Nowe rozwiązania reklamowe Pinteresta dla e-commerce
McDonald’s w Szwecji przygotował zestawy Happy Meal dla seniorów
GoldenSubmarine tworzy LabZ
Personalia
9.07.2020
Mariusz Nowak doradcą zarządu ds. marketingu w M4B Digital Signage Solution
8.07.2020
Paweł Jurek rzecznikiem prasowym Banku Pekao
6.07.2020
Colian z nowym dyrektorem marketingu dywizji słodyczy
Wydarzenia
13.07.2020 - 27.07.2020
11 szkoleń z marketingu i reklamy ONLINE ● sprawny.marketing
30.07.2020 - 31.07.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
15.07.2020
GMC Live! vol. 2
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail