Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Business-centered design, czyli projektanci nawigujący na Gwiazdę Polarną
Marcin Kręcioch
Sztampowy obraz projektanta w projekcie informatycznym to uśmiechnięta osoba rozklejająca na ścianie karteczki post-it. Z dużą pewnością siebie przemknie przez proces, narysuje coś ładnego, a poważne decyzje podejmie ktoś znający biznes. Jak zatem projektanci mogą przyjąć bardziej dojrzałą perspektywę i stać się istotną częścią cyfrowej transformacji?
MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Najgorszy zawód świata: moderator social media
Jakub Müller
Nowy raport New York University, zatytułowany „Who Moderates the Social Media Giants” wskazuje, że brak technologii wcale nie jest głównym problemem moderacji treści mediów społecznościowych. Jest nim outsourcing i optymalizacja, czyli zlecanie moderacji zewnętrznym firmom. Oczywiście po to, żeby ciąć koszty.
MEDIA TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Pogłoski o śmierci kina są przesadzone, choć branża potrzebuje czasu
Mateusz Lubczański
Początek czerwca stanął pod znakiem odmrażania zarówno gospodarki, jak i kultury. Czasami jednak dobra wola rządzących nie wystarczy, o czym najboleśniej przekonują się kina – zarówno małe punkty, jak i gigantyczne multipleksy.
HANDEL DETALICZNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Znika Tesco, zniknie Lotos. Brzytwa efektywności to zła wiadomość dla konsumentów
Jakub Müller
Wiadomo już, że nastąpi przejęcie polskiej części Tesco przez sieć dyskontów Netto. Trwa połączenie marek Orlen i Lotos, a już jasne jest, że za parę lat w użyciu pozostanie tylko ta pierwsza. Likwidacje marek, fuzje, konsolidacje mogą być dobre w krótkiej perspektywie, z księgowego punktu widzenia. Na dłuższą metę, jeśli takich decyzji jest dużo, tracą na tym konsumenci.
Espresso
Unilever do końca roku wycofuje reklamy z Facebooka, Instagrama i Twittera. Coca-Cola również zapowiada podobne działania
Paweł Svinarski jak Isaiah Mustafa w reklamie Old Spice
Somersby i nowa kampania reklamowa wariantu Sparkling Rosé
Szlachetna Paczka rozpoczyna kampanię rekrutacyjną z wykorzystaniem Tik Toka i chatbotów
Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał w kampanii profrekwencyjnej
Sephora wspiera WOŚP limitowaną edycją perfum Pol’and’Rock Music
E-mail najpopularniejszą formą dotarcia do klienta w e-commerce
„Robimy swoje, tylko inaczej” – nowa kampania ING
Ponad 60 proc. Polaków artykuły i odzież sportową kupuje w sklepach stacjonarnych
Haier w nowej kampanii podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach
#WspierajmyNasze – OSM Radomsko zachęca do kupowania polskich produktów
Wydarzenia
29.06.2020 - 2.07.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
30.07.2020 - 31.07.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
13.07.2020 - 27.07.2020
11 szkoleń z marketingu i reklamy ONLINE ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail