Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING MOBILNY
Skok w e-handel – wciąż przyszłość czy już teraźniejszość?
Rafał Wasyluk
Granice otwierają się, ludzie planują wakacje, sklepy wznawiają działalność. Można mieć poczucie, że pierwsze uderzenie Covid-19 mamy za sobą. Czy jednak jest to moment na celebrację sukcesu? Nie sądzę.
HANDEL DETALICZNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Znika Tesco, zniknie Lotos. Brzytwa efektywności to zła wiadomość dla konsumentów
Jakub Müller
Wiadomo już, że nastąpi przejęcie polskiej części Tesco przez sieć dyskontów Netto. Trwa połączenie marek Orlen i Lotos, a już jasne jest, że za parę lat w użyciu pozostanie tylko ta pierwsza. Likwidacje marek, fuzje, konsolidacje mogą być dobre w krótkiej perspektywie, z księgowego punktu widzenia. Na dłuższą metę, jeśli takich decyzji jest dużo, tracą na tym konsumenci.
Espresso
Trzaskowski i Duda – ostra walka na reklamy
Recepta na epidemię według LeadStar
mBank oddaje gromadzoną przez lata kolekcję dzieł sztuki pod młotek
Lions Live w tym tygodniu – SAR zaprasza do oglądania online
Wytyczne KE dotyczące oświadczeń o produktach kosmetycznych włączone do Kodeksu etyki reklamy
Rajska wyspa na balkonie, czyli nowa kampania Plusha
Wystartowała 14. edycja konkursu na najlepszy raport społeczny
Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” – e-commerce podczas pandemii
Generacja Z relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności – raport Mediaplus Warsaw
„Bitwa o wozy” – MSWiA organizuje konkurs profrekwencyjny
Krzysztof Gonciarz przeznaczył dochód z reklam prezydenta na wsparcie LGBT
„Jestem LGBT – jestem człowiekiem” – Kampania Przeciw Homofobii walczy z dehumanizacją społeczności LGBT
Reklama w nowej rzeczywistości i rozwiązania na obecne czasy – YouTube Ads Leaderboard za kwiecień i maj
Katherine Langford nową ambasadorką L’Oréal Paris
Modelka Sandra Kubicka w kampanii Kontigo promuje autorskie perfumy
Polacy chcą dostawać od sektora paliwowego reklamy na smartfony – badanie UCE Research
Riot Games, producent m.in. „League of Legends” wybrał Lighthouse do obsługi PR
„Niech stanie się wolność” – billboardy o sensie epidemii w Galerii Rusz
Pierwsza kampania Nestea po powrocie marki na polski rynek
Personalia
23.06.2020
Jarosław Kuźniar odchodzi z Onet Rano
23.06.2020
Filip Beźnicki digital strategy directorem Havas Media Group
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail