Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
7 praw wyjścia z biznesowego wirażu. Jak teraz wyjść na prostą?
Jacek Sadowski
Gospodarka jest na ostrym zakręcie. Marki weszły w wiraż – w Polsce, ale i na świecie. Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że ktoś wypadnie z wirażu, ale inni będą mieli szansę zmienić swoją pozycję i wysunąć się na czoło. Jak to zrobić?
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od start-upów do rumuńskich batoników: czy produkty bezmarkowe mają szansę?
Jakub Müller
Historie projektów dobrej jakości produktów bezmarkowych pokazują, że takie przedsięwzięcia mają kilka wyraźnie widocznych zalet. Wobec tego prawie wszyscy im kibicują. Ale takie pomysły mają też dużo ukrytych wad, więc na razie kończą się klapą. Mimo to pojawiają się kolejni chętni, którzy wierzą w nowy wspaniały świat bez marek.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak promować mały biznes w internecie? Kilka praktycznych wskazówek
Katarzyna Olender
Większość małych przedsiębiorców intensyfikuje teraz swoje działania w sieci. Ci, którzy do tej pory prowadzili biznes online, są w nieco bardziej uprzywilejowanej sytuacji niż pozostali. Jeżeli nie jesteś w tej grupie, jak najszybciej zastanów się, co możesz zrobić, aby zaistnieć z firmą w internecie. Od czego zacząć i jak się promować? Oto praktyczne wskazówki.
EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Strategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lata
Klaudia Kolman
Jak efektywnie promować działania swojej firmy, nie zaprzęgając do tego sztabu specjalistów i nie generując większych kosztów na kampanie promocyjne? Co zrobić, by wzrosła rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – jej zyski? Sposobem na to może być dobrze przygotowana i opracowana strategia employee advocacy. Krótko mówiąc – postaw na swoich pracowników.
Espresso
Tyskie w nowym spocie świętuje powrót przejść na ty w pubach
Wspólna kampania promocyjna marek Tefal i Tabasco
Microsoft prosi czarnoskórą artystkę o namalowanie muralu, dopóki protesty BLM w USA są „wciąż istotne”
„Nie zostałam w domu” – kampania w podziękowaniu dla pielęgniarek
Adrino DigitALL wprowadza Tarczę reklamową dla przedsiębiorców
Pinterest żongluje wnioskami o opóźnienie w płatnościach od reklamodawców
Covid-19 w telewizyjnych kreacjach reklamowych. Analiza TVP
Wydarzenia
15.06.2020 - 26.06.2020
38 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
13.07.2020 - 27.07.2020
11 szkoleń z marketingu i reklamy ONLINE ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
29.06.2020 - 2.07.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
30.07.2020 - 31.07.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail