Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING
Kreacja, research, promocja – o czym pamiętać, przygotowując kampanię content marketingową?
Maria Malec
Każdy, kto choć raz planował strategię content marketingową lub brał udział w tworzeniu kampanii opartej na treściach, doskonale wie, że proces kreatywny potrafi zabrać dużo czasu. Jak go zoptymalizować i sprawić, by content osiągnął zamierzone cele?
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od start-upów do rumuńskich batoników: czy produkty bezmarkowe mają szansę?
Jakub Müller
Historie projektów dobrej jakości produktów bezmarkowych pokazują, że takie przedsięwzięcia mają kilka wyraźnie widocznych zalet. Wobec tego prawie wszyscy im kibicują. Ale takie pomysły mają też dużo ukrytych wad, więc na razie kończą się klapą. Mimo to pojawiają się kolejni chętni, którzy wierzą w nowy wspaniały świat bez marek.
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dystrybucja treści w internecie: jak ją zaplanować, aby przynosiła zamierzone efekty
Natalia Olszewska
Zarówno małe, lokalne firmy, jak i globalne koncerny publikują swoje treści w internecie, nie wszystkie z nich jednak trafiają do odpowiednich odbiorców. „Content is King, but distribution is Queen and she wears the pants” – powiedział Jonathan Perelman i miał rację. Kluczem do sukcesu twoich publikacji jest dobrze zaplanowana strategia dystrybucji.
EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Strategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lata
Klaudia Kolman
Jak efektywnie promować działania swojej firmy, nie zaprzęgając do tego sztabu specjalistów i nie generując większych kosztów na kampanie promocyjne? Co zrobić, by wzrosła rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – jej zyski? Sposobem na to może być dobrze przygotowana i opracowana strategia employee advocacy. Krótko mówiąc – postaw na swoich pracowników.
Espresso
Tęczowe klapki Kubota
Polacy boją się drugiej fali epidemii. Badanie GfK
Ładny Kraków świętuje pierwsze urodziny i 120 usuniętych nośników reklamowych
Siły Kosmiczne Stanów Zjednoczonych z kampanią rekrutacyjną
Reebok kończy współpracę z marką CrossFit po komentarzu CEO programu na temat George’a Floyda
Przedłużono termin przyjmowania zgłoszeń do IAB Mixx Awards
„Głośni w łóżku” – rusza kampania marki Durex
Don Cyrwus w spocie ketchupu Kotlin ma zawsze asa w rękawie i „myje rączki”
Wydarzenia
15.06.2020 - 26.06.2020
38 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
13.07.2020 - 27.07.2020
11 szkoleń z marketingu i reklamy ONLINE ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
29.06.2020 - 2.07.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
30.07.2020 - 31.07.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail