Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Od start-upów do rumuńskich batoników: czy produkty bezmarkowe mają szansę?
Jakub Müller
Historie projektów dobrej jakości produktów bezmarkowych pokazują, że takie przedsięwzięcia mają kilka wyraźnie widocznych zalet. Wobec tego prawie wszyscy im kibicują. Ale takie pomysły mają też dużo ukrytych wad, więc na razie kończą się klapą. Mimo to pojawiają się kolejni chętni, którzy wierzą w nowy wspaniały świat bez marek.
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dystrybucja treści w internecie: jak ją zaplanować, aby przynosiła zamierzone efekty
Natalia Olszewska
Zarówno małe, lokalne firmy, jak i globalne koncerny publikują swoje treści w internecie, nie wszystkie z nich jednak trafiają do odpowiednich odbiorców. „Content is King, but distribution is Queen and she wears the pants” – powiedział Jonathan Perelman i miał rację. Kluczem do sukcesu twoich publikacji jest dobrze zaplanowana strategia dystrybucji.
Espresso
„Głośni w łóżku” – rusza kampania marki Durex
Siły Kosmiczne Stanów Zjednoczonych z kampanią rekrutacyjną
Don Cyrwus w spocie ketchupu Kotlin ma zawsze asa w rękawie i „myje rączki”
Ballantine’s True Music Stage – premierowe koncerty na żywo
Lego wstrzymuje komunikację zestawów klocków z policjantami po protestach związanych ze śmiercią George’a Floyda
Materiał przygotowany we współpracy z TeleCube
20 promocyjnych ofert polskich narzędzi SaaS
Ekosłodziaki Biedronki będą uczyć najmłodszych, jak dbać o środowisko
Ładny Kraków świętuje pierwsze urodziny i 120 usuniętych nośników reklamowych
Pielęgniarka, nauczyciel, motorniczy, spawacz w kampanii „Szczecin to Wy”
Jak koronawirus zmienił zwyczaje zakupowe Polaków? Badanie Mindshare Polska
Personalia
4.06.2020
Jakub Zajdel, CEO More Communications Agency, na stanowisku EMEA president w organizacji Iprex
Wydarzenia
15.06.2020 - 26.06.2020
38 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
13.07.2020 - 27.07.2020
11 szkoleń z marketingu i reklamy ONLINE ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.07.2024 - 26.07.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
29.06.2020 - 2.07.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
30.07.2020 - 31.07.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail