Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Dystrybucja treści w internecie: jak ją zaplanować, aby przynosiła zamierzone efekty
Natalia Olszewska
Zarówno małe, lokalne firmy, jak i globalne koncerny publikują swoje treści w internecie, nie wszystkie z nich jednak trafiają do odpowiednich odbiorców. „Content is King, but distribution is Queen and she wears the pants” – powiedział Jonathan Perelman i miał rację. Kluczem do sukcesu twoich publikacji jest dobrze zaplanowana strategia dystrybucji.
EMPLOYER BRANDING PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Strategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lata
Klaudia Kolman
Jak efektywnie promować działania swojej firmy, nie zaprzęgając do tego sztabu specjalistów i nie generując większych kosztów na kampanie promocyjne? Co zrobić, by wzrosła rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – jej zyski? Sposobem na to może być dobrze przygotowana i opracowana strategia employee advocacy. Krótko mówiąc – postaw na swoich pracowników.
Espresso
Internauci zarzucają L’Oréal hipokryzję po publikacji wpisu na temat protestów w USA
Lego wstrzymuje komunikację zestawów klocków z policjantami po protestach związanych ze śmiercią George’a Floyda
W Polsce największe wydatki na zakupy sportowe ponoszą respondenci w wieku 35–44 lata. Raport „Sports Retail Study 2020” Deloitte
Carrefour rezygnuje z platformy Marketplace
„Kraków. Nieodkryty”. Kampania promocyjna miasta
Materiał przygotowany we współpracy z TeleCube
20 promocyjnych ofert polskich narzędzi SaaS
Jak koronawirus zmienił zwyczaje zakupowe Polaków? Badanie Mindshare Polska
Marcelina Zawadzka ambasadorką linii Power Stay Avonu
10 polskich kampanii reklamowych nagrodzonych w konkursach Mixx Awards Europe i Research Awards 2020
Ruszyła kampania „Świnoujście – wyspy możliwości”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
4.06.2020
Jakub Zajdel, CEO More Communications Agency, na stanowisku EMEA president w organizacji IPREX
4.06.2020
Anna Górka na stanowisku new business director w agencji AdsOne
Wydarzenia
15.06.2020 - 26.06.2020
38 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing
13.07.2020 - 27.07.2020
11 szkoleń z marketingu i reklamy ONLINE ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
29.06.2020 - 2.07.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
30.07.2020 - 31.07.2020
Szkolenie Zarządzanie Marketingiem
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
18.09.2024 - 20.09.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.