Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PRAWO REKLAMA ZEWNĘTRZNA TRENDY
Trudne dzieciństwo za płotem z banerów – chaos w reklamie zewnętrznej
Jacek Szlak
Czy reklama zewnętrzna ma jeszcze rację bytu? Skoro wszyscy są w internecie, może czas przenieść się wyłącznie do digitalu i wyczyścić miasta z reklam? Uchwały krajobrazowe, ograniczając reklamy outdoorowe, paradoksalnie wpłyną na efektywność promocyjną lokalnych przedsiębiorców. Ci będą musieli postarać się bardziej.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Budowanie scenariuszy rozwoju sytuacji po epidemii. Jak zwinnie planować przyszłość?
Robert Droździkowski, Mariusz Pyc
„Próby przewidywania przyszłości są jak jazda ciemną, wiejską drogą, bez świateł, gdy patrzy się przez tylne okno samochodu” – powiedział Peter F. Drucker. Czy zatem przewidywanie przyszłości w biznesie i rozwoju marek w ogóle nie ma sensu? Z pewnością wiele osób pójdzie dziś tą drogą, argumentując, że nikt nie przewidział epidemii i skali jej wpływu na nasze codzienne życie. Ale jest i inne podejście: może nie tyle przewidywanie przyszłości nie ma sensu, ile błędny jest sposób, w jaki podchodzimy do prognozowania.
Espresso
Outdoorowa fala w Seulu
Wysyp negatywnych komentarzy na profilu Helleny po emisji filmu Sylwestra Latkowskiego
Globalna outdoorowa akcja „#SendingLove”
Mastercard udostępnia klientom „bezcenne doświadczenia” w cyfrowym świecie
Epidemiczne billboardy Galerii Rusz na maj
„Basicowym modelom dodajemy vibe” – Jessica Mercedes i jej marka Veclaim w ogniu krytyki
„The New York Times” rezygnuje z 3rd party data
Lech Free prowadzi trening na warszawskim osiedlu
Magdalena Pieczonka ambasadorką Zalando Beauty
Piotr Cyrwus w reklamie ketchupu Kotlin „myje rączki”, nawet jak grilluje
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail