Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Budowanie scenariuszy rozwoju sytuacji po epidemii. Jak zwinnie planować przyszłość?
Robert Droździkowski, Mariusz Pyc
„Próby przewidywania przyszłości są jak jazda ciemną, wiejską drogą, bez świateł, gdy patrzy się przez tylne okno samochodu” – powiedział Peter F. Drucker. Czy zatem przewidywanie przyszłości w biznesie i rozwoju marek w ogóle nie ma sensu? Z pewnością wiele osób pójdzie dziś tą drogą, argumentując, że nikt nie przewidział epidemii i skali jej wpływu na nasze codzienne życie. Ale jest i inne podejście: może nie tyle przewidywanie przyszłości nie ma sensu, ile błędny jest sposób, w jaki podchodzimy do prognozowania.
EVENT MARKETING FELIETON
Dlaczego kobiety częściej zostają event managerami?
Julia Pucek
A zostają? Owszem. Według danych ze strony Zarobki.pracuj.pl kobiety przeważają na stanowisku event managera – stanowią 59% zatrudnionych w tej funkcji. Dlaczego tak jest i co na to wpływa?
Espresso
Piotr Cyrwus w reklamie ketchupu Kotlin „myje rączki”, nawet jak grilluje
Mamy bohaterki w globalnej kampanii marki Douglas na Dzień Matki
Kaufland testuje koncept click & collect
„Z dbałością o to, co naprawdę ważne” – kampania marki Ambition
Airbnb i Bumble urozmaicają pierwsze randki za pomocą opcji Atrakcje online
„Przejdźmy na ty od Zera” – proponuje Krzysztof Hołowczyc w spocie Tyskiego 0,0%
Poważne obciążenia przed branżą public relations. Badanie Exacto
Ogólnopolska kampania Programu Polska Bezgotówkowa
Mark Zuckerberg zapowiada Facebook Shops
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
21.05.2020
Grzegorz Mazurek rektorem Akademii Leona Koźmińskiego
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.