Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
4 najważniejsze lekcje, których powinniśmy nauczyć się od luksusowych marek w Chinach
Ewa Gołaszewska
Chiny – to na tamtym rynku zaczęło się wszystko, z czym się obecnie zmagamy. Tamtejsi opiekunowie marek są o niemal 2 miesiące doświadczeń bogatsi od nas. Stali się też pionierami działań, które mogłyby zostać z sukcesem wprowadzone nad Wisłą. Które z nich szczególnie dobrze się sprawdziły? Warto skorzystać z chińskich doświadczeń – także z doświadczeń marek luksusowych.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Fake newsy – zmyślone wiadomości, realny problem
Nina Stolarczyk
Szybki rozwój społeczeństw informacyjnych i dostęp do coraz większej liczby źródeł wiadomości niosą ze sobą tyle samo dobrodziejstw, co zagrożeń i pułapek. Fake newsy i powodowana przez nie dezinformacja należą do tych drugich. Atakują nas niczym nieszczęścia pechową Pandorę po otwarciu mitycznej puszki.
Espresso
OLX w wyniku afery z piosenką Kazika wycofa reklamy z Trójki
Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów opinii oczekują Polacy? Wyniki badania
Head & Shoulders w ramach akcji „Zacznij dzień z czystą głową” prowadzi treningi
DHL Express dziękuje medykom hasłem „Thank you” w przestworzach
Coca-Cola przygotowała spot odnoszący się do pandemii – z butelkami w roli głównej
Kolacja z manekinem – pomysł restauracji, by wypełnić pustkę w dobie koronawirusa
„Turururu” – spot marki Żywiec promujący piwa bezalkoholowe
Coca-Cola i #BeApp organizują koncerty Coke Studio Sessions
Wizerunek marek w czasie pandemii. Badanie YouGov BrandIndex
Personalia
19.05.2020
Natalia Skrzypek dołącza do Labcon jako head of social media
Wydarzenia
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail