Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN HANDEL DETALICZNY MARKETING BEZPOŚREDNI ZARZĄDZANIE MARKĄ
Nowa normalność – wizerunek marki to oręż w czasie kryzysu
Joanna Roszkowska
Nowa normalność, która nas czeka po pandemii, to z dużą pewnością kryzys, ale i szansa dla marek. Przetrwają najsilniejsi? Nie. Przetrwają i wygrają te marki, które się przygotują. A podstawowym elementem przygotowania się jest najcenniejszy, zawsze widoczny aspekt – wizerunek. Na to, co stanowi jego siłę, składa się kilka czynników. Rozłóżmy je na składowe.
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Reklama w czasach kryzysu: sprzedażowa, wizerunkowa czy żadna?
Jakub Müller
Kiedy redukować wydatki na reklamę, a kiedy właśnie warto je zwiększyć? Pozostawić spoty wizerunkowe w telewizji czy skupić się na efektywności sprzedażowej internetu? Na te pytania spróbował odpowiedzieć brytyjski Institute of Practitioners in Advertising (IPA), który bada efektywność reklamy.
Espresso
Polskie gwiazdy biją się, by walczyć z przemocą
Związek Przedsiębiorstw Finansowych: Największy spadek optymizmu konsumentów od ponad dekady
Nowe narzędzia Facebooka i Instagrama dla małych i średnich firm w Polsce
Plus na Kartę obsługiwany przez Brain
Andrzej Duda dołącza do #hot16challenge2 i rapuje o „ostrym cieniu mgły”
Kurort z Singapuru stworzył wirtualną wyspę w grze „Animal Crossing: New Horizons”
Rynek przedstawia swój model współpracy z KRRiT w realizacji badania jednoźródłowego
Mattel przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy
Personalia
12.05.2020
Zmiany personalne w strukturach Škoda Polska
12.05.2020
Anna Tutak-Kordyl nową dyrektor marketingu MediaMarktSaturn Polska
Wydarzenia
15.05.2020
Szkolenie Analytics & Media Planning Ekspert
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
8.05.2023 - 9.05.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
29.05.2023 - 31.05.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
25.05.2023 - 26.05.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail