Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE REKLAMOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Reklama w czasach kryzysu: sprzedażowa, wizerunkowa czy żadna?
Jakub Müller
Kiedy redukować wydatki na reklamę, a kiedy właśnie warto je zwiększyć? Pozostawić spoty wizerunkowe w telewizji czy skupić się na efektywności sprzedażowej internetu? Na te pytania spróbował odpowiedzieć brytyjski Institute of Practitioners in Advertising (IPA), który bada efektywność reklamy.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Covid-19 i podejście Polaków do jedzenia – zmiany kontra stare nawyki
Matt Wójcik
Sześciu na dziesięciu Polaków jest zdania, że odżywia się zdrowo. Rośnie rola świeżości i lokalności. Wzmacnia się przekonanie, że polskie produkty są zdrowe. Częściej gotujemy. Popularność słowa odporność eksploduje. Nie tak łatwo nam jednak zerwać z niezdrowymi nawykami żywieniowymi. To spostrzeżenia z raportu pt. „Chorzy hoży”, właśnie opublikowanego przez IQS.
BRAND PURPOSE CSR ESG PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dzień próby. Brand purpose w czasie epidemii i tym, który nadejdzie po niej
Karolina Błońska-Szubstarska
Nadeszły czasy próby. Próby nie tylko dla nas jako ludzi, dla naszych systemów społecznych, organów administracyjnych, ale także i dobitnie dla marek. I wiele z nich stara się stanąć na wysokości zadania, w mniejszym lub większym zakresie włączając się w działania na rzecz wspólnych celów: walki z pandemią, niwelowania jej skutków gospodarczych czy pomocy tym, którzy są dziś najbardziej narażeni.
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY TRENDY
Nie tylko papier toaletowy i makaron. Zamknięci w domach Polacy szyją, czytają, grają, pieką i ćwiczą
Mateusz Lubczański
Specyficzna sytuacja gospodarcza sprawia, że choć zdecydowana większość branż tnie koszty, gdzie tylko może, niektóre przeżywają prawdziwy rozkwit. Wskazywały na to choćby szturmy na półki z makaronem czy papierem toaletowym. Ale boom przeżywają także sprzedający drożdże, elektronikę czy... skrzynki pocztowe.
MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Miłość do piwa w czasach zarazy. Jak marki piw kraftowych radzą sobie w czasie epidemii?
Juliusz Gajewski
Sytuacja związana z epidemią koronawirusa dotyka kolejne branże i już wiemy, że kilkumiesięczny przestój mocno wpłynie na krajową gospodarkę. Największe straty dosięgną gastronomię. Ale z jeszcze poważniejszymi problemami zmagają się m.in. puby z piwem rzemieślniczym. Jak starają się walczyć o przetrwanie?
CSR ESG PUBLIC RELATIONS
Społeczna odpowiedzialność w kryzysie na masową skalę. Reakcje osób, grup, stowarzyszeń i marek w Polsce na epidemię koronawirusa
Dominika Kozłowska
Ostatnie tygodnie wyzwoliły w ludziach ogromne pokłady dobra. Dawno żadna sytuacja nie zjednoczyła tak bardzo Polaków ponad wszelkimi podziałami. Jeśli chodzi o tempo i zasięg akcji pomocowych, można obserwować efekt kuli śnieżnej. Najpiękniej jest tam, gdzie działania nakręca czysta, bezinteresowna chęć pomocy. Jednocześnie wiele marek swoją aktywnością pokazuje prawdziwą społeczną odpowiedzialność biznesu.
Espresso
Google usunął miliardy nieodpowiednich reklam
Internet jest liderem reklamy w 2019 r. – IAB Polska/PwC AdEx
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy rozpoczął akcję „Reaguj! Masz wpływ na reklamę”
„Koronakryzys 2020” – największe wyzwania reputacyjne według Lighthouse
Spotify w nowej kampanii pomaga walczyć z samotnością
OSM Piątnica z pierwszą kampanią reklamową serków homogenizowanych
Coca-Cola powoli przywraca działania reklamowe
Wydarzenia
23.04.2020 - 13.05.2020
Pierwsza edycja szkoleń online sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
15.05.2020
Szkolenie Analytics & Media Planning Ekspert
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail