Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
KAMPANIE SPOŁECZNE PUBLIC RELATIONS
„Żywy dowód” na skuteczność Centrum Praw Kobiet. Case study kampanii na 25-lecie fundacji
Albert Stęclik, Mateusz Zapała
W 2019 roku przypadło 25-lecie działalności Centrum Praw Kobiet. Z tej okazji agencja Dziadek do orzechów, która od ponad roku pro bono wspiera fundację, przygotowała kampanię. Jakie były jej wyniki? Organizatorzy przekonują, że oprócz podniesienia świadomości i poprawy wizerunku CPK było to nawet 20-krotne zwiększenie wartości i liczby wpłat darczyńców. Chwalą się też zwrotem z inwestycji wynoszącym około 6,2 zł za każde 1 zł wydane na kampanię – i opisują krok po kroku swoje działania.
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Skąd czerpać inspirację, kiedy wszystko już było?
Nina Stolarczyk
Z inspiracją jest jak z hiszpańską inkwizycją w skeczu Monty Pythona – nikt się jej nigdy nie spodziewa, pojawia się znienacka, jak i kiedy tylko zechce. Ale życie niestety nie jest brytyjskim kabaretem. Obowiązki zawodowe wymagają od nas często umiejętności włączania kreatywności na żądanie. Oto kilka rad, jak tę kreatywność choć trochę podkręcić.
Espresso
Pogodny pesymizm – jak zmieniają się nastroje Polaków w czasie izolacji? Badanie SWResearch
Wiosna nie dla piwa? Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego publikuje dane
Thai Airways nagradza członków programu lojalnościowego za pozostanie w domu
Grażyna Torbicka ambasadorką kampanii Stowarzyszenia „Tęcza”
Frisco.pl rozpoczyna współpracę z agencją MediaCom
„Dla bohaterów naszego Ż” – napój Żywca, który trafi do lekarzy i personelu medycznego
„Wassup?!” – Budweiser przerabia słynną reklamę na czas pandemii
Jak o PR mówią media? Drugi raport inicjatywy „PR. Bez komentarza”
Telewizja Polsat i Platige Image prezentują studio Virtual Events
Ekoapokalipsa i szukanie dziewczyny przez Internet, czyli problemy bohaterów klasyki literatury we współczesnym stylu w podcastach „Lektury 2.0” Allegro
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
27.04.2020
Prezes Lewiatan Holding Wojciech Kruszewski przechodzi na emeryturę
Wydarzenia
23.04.2020 - 13.05.2020
Pierwsza edycja szkoleń online sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.05.2020
Szkolenie Analytics & Media Planning Ekspert
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.