Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE CSR ESG PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Dzień próby. Brand purpose w czasie epidemii i tym, który nadejdzie po niej
Karolina Błońska-Szubstarska
Nadeszły czasy próby. Próby nie tylko dla nas jako ludzi, dla naszych systemów społecznych, organów administracyjnych, ale także i dobitnie dla marek. I wiele z nich stara się stanąć na wysokości zadania, w mniejszym lub większym zakresie włączając się w działania na rzecz wspólnych celów: walki z pandemią, niwelowania jej skutków gospodarczych czy pomocy tym, którzy są dziś najbardziej narażeni.
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE TRENDY
#zostańWdomu, rób zakupy przez WhatsApp – case z branży beauty
Justyna Koclejda
Sytuacja epidemiologiczna spowodowana koronawirusem oraz wszystkie wprowadzone środki ostrożności i bezpieczeństwa błyskawicznie uruchomiły mechanizmy adaptacji podmiotów rynku sprzedaży detalicznej. Nowe realia i wyzwania dotyczą każdej branży. W przypadku branży beauty, a już zwłaszcza drogerii, szczególnie determinują zmiany. Tutaj produkt – obok porad i konsultacji wyboru – jest częścią składową doświadczenia zakupowego.
Espresso
„Wassup?!” – Budweiser przerabia słynną reklamę na czas pandemii
„Świat 2020” – plakat prof. Lecha Majewskiego inauguruje cykl artystycznych wypowiedzi na nośnikach AMS
Ekoapokalipsa i szukanie dziewczyny przez Internet, czyli problemy bohaterów klasyki literatury we współczesnym stylu w podcastach „Lektury 2.0” Allegro
Joanna Koroniewska-Dowbor ambasadorką programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!” Żywca Zdroju
Wojciech Mann i konsumenci we wspólnym filmowym projekcie marki Tyskie
Powstał singiel „Getaway” Viki Gabor w ramach projektu „Puma Talents”
Nastroje Polaków w czasie epidemii – zbadał je Open Research
Raport Meetrics: w I kwartale widoczność reklam display w Polsce spadła poniżej 50%, wbrew trendom europejskim
Maseczki od firmy Adrian w ofercie Lidla
Personalia
24.04.2020
Monika Bronowska na czele IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE
23.04.2020
Stephen Taylor szefem globalnych struktur marketingu HMD Global
Wydarzenia
23.04.2020 - 13.05.2020
Pierwsza edycja szkoleń online sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
15.05.2020
Szkolenie Analytics & Media Planning Ekspert
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail