Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak pracować z archetypami marek?
Martyna Głowińska
Buntownik, opiekun, czarodziej, kreator, błazen – to nie tytuły nowych seriali, lecz archetypy, które od 2001 roku stosuje się do określania marek. Czym są? To swoiste wzorce osobowości przypisywane markom. Cel tego jest jeden: aby brand stał się jeszcze bardziej wiarygodny dla użytkownika. Jak zatem pracować z archetypami, aby osiągnąć sukces?
E-COMMERCE HANDEL DETALICZNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY SHOPPER MARKETING
Trade marketing i social media. Małżeństwo z wyboru czy z przymusu?
Karolina Przygońska, Jarosław Dziedzicki
Trade marketing przez lata skupiony był na tradycyjnych fundamentach i działaniach prowadzonych przede wszystkim w punktach sprzedaży. Dziś razem ze zmieniającym się rynkiem sieci handlowych uczestniczy w swoistej pokoleniowej transformacji. Co ją wymusza? Rozwój usług internetowych i sprzedaży online.
Espresso
P&G przyspiesza z marketingiem w dobie pandemii. „To nie jest czas na ucieczkę”
„Żonkile” – Seweryn, Kurdej-Szatan, Wellman, Podsiadło i Zalewski w akcji Muzeum Historii Żydów Polskich „Polin”
Nowa struktura regionalna Dentsu w Europie
„Oswajanie niepewności” – call for papers na XXI Kongres Badaczy
NBA i Microsoft ogłaszają partnerstwo, które ma przedefiniować i spersonalizować doświadczenia fanów
Online Experience – wspólna oferta Havas Media Group i Ministry of Creativity
Powstała AdsOne – agencja wspierająca polskie e-commerce w sprzedaży na platformach marketplace
Co by było, gdyby Twój partner wiedział o Tobie to, co wie Twój smartwatch – pyta Fundacja Panoptykon
Personalia
20.04.2020
Joanna Łazarewicz senior managerem w Science PR
Wydarzenia
23.04.2020 - 13.05.2020
Pierwsza edycja szkoleń online sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.10.2020 - 23.10.2020
XXI Kongres Badaczy: „Oswajanie niepewności”
19.06.2023 - 20.06.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
28.06.2023 - 30.06.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.05.2020
Szkolenie Analytics & Media Planning Ekspert
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.06.2023 - 23.06.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail