Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN ZARZĄDZANIE MARKĄ
Synteza logo – potrzeba, moda czy fanaberia?
Sebastian Sowa
W ostatnich latach jednym z najważniejszych trendów w projektowaniu znaków marek jest ich synteza, czyli upraszczanie formy. Na taki krok zdecydowało się sporo brandów na całym świecie. Głos na ten temat zabrało wielu ekspertów w dziedzinie typografii i brandingu. Przyjrzyjmy się więc pokrótce zagadnieniu.
PROMOCJE SPRZEDAŻY PSYCHOLOGIA KONSUMENTA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Psychologia poznawcza w marketingu – heurystyki
Magdalena Węcłaś
Dlaczego od lat kupujemy ten sam płyn do mycia naczyń? Co zdecydowało, że wybraliśmy czekoladę marki X? Wielu twierdzi, że na co dzień postępuje w sposób racjonalny i działania reklamowe nie mają na nich żadnego wpływu. Nic bardziej mylnego. Często kierujemy się emocjami i uproszczeniami. Nadal nie wierzysz? Przeczytaj o przykładach błędów poznawczych i odpowiedz sobie na pytanie, czy nie zdarza ci się postępować w ten sposób.
Espresso
Ikea i Habitat for Humanity na rzecz osób doświadczających bezdomności w kryzysie pandemii
MC Silk rapuje o zakupach w kwarantannie w zrealizowanej zdalnie kampanii Blika
Nastroje w czasach pandemii. Czego obawiamy się najbardziej? Badanie McCann Worldgroup
„Zostajemy w domu dla Was” – kampania OOH dla służb medycznych
IAB Polska apeluje do reklamodawców: nie ograniczajcie drastycznie budżetów reklamowych
Marka Dettol India zainicjowała Hand Wash Challenge i zyskała prawie 30 mld wyświetleń
Nowa rzeczywistość branży modowej – SneakerStudio ze spotem na czas pandemii
Serwis NaTemat stworzył mural z podziękowaniami dla pracowników służby zdrowia
Marka Audi stworzyła trwający 4 godziny spot ukazujący australijskie krajobrazy
Ponad połowa firm z branży upominków reklamowych planuje zwolnienia. Pakiet antykryzysowy rozczarowuje – badanie PIAP
80% międzynarodowych korporacji odkłada kampanie reklamowe. Tyle samo tworzy nowe treści w odpowiedzi na kryzys wywołany koronawirusem – szacuje WFA
„Zapalniki zmian. Jak projektować zachowania” – ukazała się książka Agaty Romaniuk
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
9.04.2020
Paulina Wodzyńska-Chikhi head of digital w Media Group
Wydarzenia
23.04.2020 - 13.05.2020
Pierwsza edycja szkoleń online sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.05.2020
Szkolenie Analytics & Media Planning Ekspert
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.