Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN PRAWO ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak powstają nazwy, które zapewniają rozpoznawalność, a nie przysparzają problemów?
Krzysztof Koczorowski
Skąd wziąć nazwę nowej firmy, usługi lub produktu? Rozpisać szybki konkurs? Urządzić burzę mózgów w kilku firmowych działach? Chyba jednak nie tak powstają nazwy, z którymi można ruszać na podbój rynku. O tym, jak przebiega rzetelnie prowadzony proces projektowania nazwy, pisze praktyk namingu, Krzysztof Koczorowski.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY
Optymalizacja budżetu a efektywność kampanii online
Hanna Świątek
W planowaniu kampanii reklamowej online istnieją dwie kluczowe kwestie. Pierwsza to założenie konkretnego realnego celu, który chcemy osiągnąć. Drugą jest ustalenie wysokości budżetu, jaki gotowi jesteśmy przeznaczyć na jego osiągnięcie. Do tego powinniśmy jeszcze odpowiednio dobrać mierniki efektywności działań (KPI).
Espresso
„Odwaga jest piękna” – marka Dove dziękuje medykom w swoim spocie
Burger King rozdaje uczniom bezpłatne Whoppery za rozwiązywanie zadań
„Niezależnie od sytuacji – praca w Lidlu” – ruszyła kampania OOH
Brytyjski rząd filmem osadzonym w świecie Lego przypomina o zasadach bezpieczeństwa w czasie pandemii
70 proc. liderów polskich firm uważa, że transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie dla utrzymania rentowności. Badanie Deloitte
Joanna Kulig śpiewa w zwiastunie serialu Netflixa
Koronawirus zadał cios reklamie zewnętrznej
Runmageddon i sportowcy zachęcają do trenowania w domu w kampanii Lecha Free
Kotlin „Zmienia jedzenie na lepsze” – i odważnie podkreśla dźwięk naciskanej butelki ketchupu
Personalia
14.04.2020
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączą do zarządu Isobar Polska
Wydarzenia
23.04.2020 - 13.05.2020
Pierwsza edycja szkoleń online sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
22.08.2022 - 24.08.2022
Google Ads – pakiet szkoleń
15.05.2020
Szkolenie Analytics & Media Planning Ekspert
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
8.08.2022 - 9.08.2022
Google Analytics (Universal i GA4) – pakiet szkoleń
25.08.2022 - 26.08.2022
SEO – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków
tel.: (12) 296 11 30
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Lipowa 3B/24, 30-702 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail