Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Google Data Studio i raportowanie działań online z jego wykorzystaniem
Maciej Kapuściński
Powierzając agencji prowadzenie kampanii, klienci oczekują raportów z prowadzonych działań. Jasno i rzetelnie przedstawione dane pozwalają obu stronom ocenić, jakie rezultaty osiąga kampania i czy potrzebna jest modyfikacja założeń. Tworzenie raportów na podstawie dokładnych danych z wielu źródeł usprawnia też wewnętrzną pracę firm. Pozwoli im oszacować, czy prowadzone działania są efektywne, i zaplanować kolejne kroki.
BADANIA MARKETINGOWE
Badania UX w nowej rzeczywistości – poradnik krok po kroku
Alicja Janowska
Z powodu epidemii Covid-19 w życiu zawodowym wielu z nas pojawiły się poważne ograniczenia. Dotyczy to również badaczy. Jak efektywnie prowadzić badania user experience w czasach, gdy nie można swobodnie się przemieszczać ani osobiście spotykać się z badanymi użytkownikami? Z jakich narzędzi skorzystać?
Espresso
Mattel pomaga lekarzom i wspiera rodziców
Muzeum Narodowe w Warszawie przygotowało własną akcję z odtwarzaniem obrazów
80% międzynarodowych korporacji odkłada kampanie reklamowe. Tyle samo tworzy nowe treści w odpowiedzi na kryzys wywołany koronawirusem – szacuje WFA
IAB Polska apeluje do reklamodawców: nie ograniczajcie drastycznie budżetów reklamowych
L’Oréal uruchamia w Polsce program solidarnościowy, aby wesprzeć społeczność lokalną w walce z epidemią
Marka Beckers powierza Shake Hands obsługę mediów społecznościowych
Nowa rzeczywistość branży modowej – SneakerStudio ze spotem na czas pandemii
„Zostajemy w domu dla Was” – kampania OOH dla służb medycznych
Ponad połowa firm z branży upominków reklamowych planuje zwolnienia. Pakiet antykryzysowy rozczarowuje – badanie PIAP
Advertiva członkiem sieci Community International
Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Spot dla świata poddanego kwarantannie – od Ikei
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
8.04.2020
Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
8.04.2020
Marcin Rosati wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym InPostu
8.04.2020
Hubert Skubij dołącza do Mobiem
Wydarzenia
23.04.2020 - 13.05.2020
Pierwsza edycja szkoleń online sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
15.05.2020
Szkolenie Analytics & Media Planning Ekspert
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.