Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
23.03.2020
Ekonomia behawioralna, czyli projektowanie ludzkich zachowań – nie tylko w czasach pandemii

Jak ekonomia behawioralna może pomóc w trakcie epidemii? Czy można nakłonić ludzi do spłacania długów? I do tego poprawić im samopoczucie? Jak projektować ścieżkę przez Ikeę, żeby starsi ludzie kupowali więcej? Gdzie są granice etyczne projektowania zachowań?

Rozmawiamy o tym z dr Agatą Romaniuk, właścicielką agencji Blink Spark a Change
Artykuły
E-COMMERCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Jak dotrzeć do konsumentów w dobie kryzysu? Rozwiązania dla branży rolniczej, remontowej i budowlanej (ale nie tylko)
Magdalena Napierała
Jak przetrwać, a wręcz zbudować podstawy pod przyszły rozwój, gdy epidemia wymiotła klientów ze stacjonarnych sklepów, my zaś nie zadbaliśmy o przyczółki online? Jak szybko nadrobić braki? Autorka odnosi te kwestie do tytułowych branż, których firmy często nie decydowały się dotąd na obecność biznesową i komunikacyjną w internecie. Z przedstawionych rad może też jednak skorzystać wiele innych marek, które aż do niedawna mogły pozwalać sobie na „online’owe zaniechania”.
CSR ESG FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Coca-Cola i wielki mikrob strachu
Michał Kociankowski
Coca-Cola postanowiła z powodu pandemii zawiesić wszystkie działania reklamowe. Milczenie brandu ma trwać do odwołania, czyli przynajmniej kwartał. Z rynku reklamowego wyparowało 1,5 miliarda dolarów. Na pomoc w walce z pandemią pojawiło się 120 milionów, może będzie więcej. Nie brakuje pozytywnych ocen tej sytuacji.
Espresso
Platforma pomocy społeczności Facebooka – serwis promuje ją emocjonalnym filmem o pandemii
60. Krakowski Festiwal Filmowy promuje się w Internecie i na outdoorze
Branża odzieżowa zwiększa aktywność reklamową. Analiza Gemiusa
Plus promuje ofertę na kartę i zachęca do pozostania w domu
Black Red White nawiązuje współpracę ze Świeżą Bazylią w zakresie PR
Skyn zachęca do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Polacy boją się skutków pandemii. Badanie IPG Mediabrands
Ruszyła inżynierska akcja pomocy służbie zdrowia
Radosław Kotarski nagrał we własnym domu reklamę Banku Millennium
Andrzej Duda założył konto na TikToku
Personalia
1.04.2020
Katarzyna Krawczyk dyrektor marketingu w CCC
1.04.2020
Anna Janiczek pełni obowiązki prezesa PZU Zdrowie
Wydarzenia
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail