Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Performance nie może być sztuką dla sztuki
Jacek Szlak
Pod hasłem „marketing efektywnościowy” w Wikipedii czytamy, że „jego celem nie jest budowa wizerunku marki, lecz przełożenie wypracowanego już wizerunku na pożądane działania odbiorców”. Może Wikipedia nie jest najbardziej poważanym źródłem wiedzy, ale tu akurat trzeba przyznać rację autorowi wspomnianego hasła.
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY REAL-TIME MARKETING STORYTELLING
#ZostańwDomu ze sztuką. Działania instytucji kulturalnych w czasach epidemii
Alicja Brzyska
Wszyscy przechodzimy obecnie wielki test. I trzeba powiedzieć sobie jasno, że po kryzysie związanym z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 już nie będziemy funkcjonować tak samo. Zmieniają się nasze oczekiwania, tryb życia oraz sposób myślenia – o spędzaniu wolnego czasu, o finansach, zakupach i kredytach czy o użytecznym wykorzystywaniu zasobów internetowych.
Espresso
Marki w pandemicznym świecie: spostrzeżenia z barometru Covid-19 Kantara
„Dziękujemy Wam, #sluzbazdrowia” – wspólna akcja firm AMS, Labo Print i Servcomp na outdoorze
Zasady robienia bezpiecznych zakupów w czasie pandemii – przypomina o nich Żabka
McDonald’s przeprasza za reklamę nawiązującą do pandemii koronawirusa
Lipton wybrał OS3
Disney+ wszedł na europejskie rynki
Epidemia i zachowywanie społecznego dystansu wywindowały sprzedaż erotycznych zabawek
W czasie niepewności zawiązanej z trwającą pandemią marki preferują organiczne treści na Facebooku
Grupa Geberit wybrała OKK! PR
Wydarzenia
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail