Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
23.03.2020
Ekonomia behawioralna, czyli projektowanie ludzkich zachowań – nie tylko w czasach pandemii

Jak ekonomia behawioralna może pomóc w trakcie epidemii? Czy można nakłonić ludzi do spłacania długów? I do tego poprawić im samopoczucie? Jak projektować ścieżkę przez Ikeę, żeby starsi ludzie kupowali więcej? Gdzie są granice etyczne projektowania zachowań?

Rozmawiamy o tym z dr Agatą Romaniuk, właścicielką agencji Blink Spark a Change
Artykuły
CSR ESG PUBLIC RELATIONS
Społeczna odpowiedzialność w kryzysie na masową skalę. Reakcje osób, grup, stowarzyszeń i marek w Polsce na epidemię koronawirusa
Dominika Kozłowska
Ostatnie tygodnie wyzwoliły w ludziach ogromne pokłady dobra. Dawno żadna sytuacja nie zjednoczyła tak bardzo Polaków ponad wszelkimi podziałami. Jeśli chodzi o tempo i zasięg akcji pomocowych, można obserwować efekt kuli śnieżnej. Najpiękniej jest tam, gdzie działania nakręca czysta, bezinteresowna chęć pomocy. Jednocześnie wiele marek swoją aktywnością pokazuje prawdziwą społeczną odpowiedzialność biznesu.
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Praca zdalna – jak wykonywać ją skutecznie, gdy technologia pomaga, ale i przeszkadza
Jakub Müller
Wrogiem każdej pracy zdalnej jest nie tylko pokusa przewijania Facebooka czy obecność dzieci, które krzyczą z drugiego pokoju. Równie szkodliwy dla niej jest brak organizacji poszczególnych aktywności. Zorganizowanie jest coraz istotniejsze. Technologia sprawia bowiem, że praca w biurze w sumie zaczyna przypominać pracę z domu, a zadania ważne mylimy z pilnymi.
Espresso
Ministerstwo Aktywów Państwowych w kampanii OOH przypomina, jak się chronić przed koronawirusem
„Bądź jak Hydra – o markach antykruchych” – webinar Marka Staniszewskiego w czwartek 26 marca
Barrakuz w roli modelki w kampanii marki DayShift
Efekt koronawirusa: szturm na sklepy DIY. Badanie Inquiry
Marka Ballantine’s obsługiwana przez VMLY&R Poland
Internet niezastępowalnym medium, a w jego ramach YouTube, Facebook i Netflix. Badanie Wavemakera
Sieci handlowe w Polsce – które sklepy i promocje wybierali Polacy w 2019 r.? Wyniki badania
Nowe terminy konkursu KTR
Tinder w czasie pandemii udostępnia za darmo opcję pozwalającą poszukiwać osób na całym świecie
Personalia
23.03.2020
Marek Moczulski prezesem zarządu spółki Unitop
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
27.03.2020
Diploma in Professional Marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail