Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
19.03.2020
Realia niesieciowej agencji interaktywnej – płyniesz z klientem w tej samej łodzi

Mamy całkiem inny sposób myślenia niż w agencjach sieciowych. Utrzymuje się u nas duch niezależności i otwartości. Agencję niezależną klient wybiera dlatego, że chce z nią pracować. Nikt jej go nie podarował. To jest całkiem inna perspektywa i relacja. Stąd bierze się przedsiębiorczość.

Z Grzegorzem Krzemieniem, prezesem agencji GoldenSubmarine rozmawialiśmy jeszcze przed pandemią o zaletach i wyzwaniach niezależności agencji, rzeczywistości postcyfrowej i o trendach
Artykuły
FELIETON MEDIA PUBLIC RELATIONS
Infodemia groźna jak epidemia
Anna Miotk
Infodemia to zjawisko towarzyszące epidemii. Możemy ją obserwować właśnie teraz, gdy przez świat przechodzi pandemia koronawirusa. Wiemy, jak się chronić przed groźną chorobą. Ale czy na pewno wiemy, co robić w przypadku wirusowych informacji na temat epidemii?
MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Efektywny proces ofertowania usług SEO – etapy i dobre praktyki
Kamila Wyligała, Piotr Matusiak
Jakie są najważniejsze elementy procesu ofertowania SEO? Które decydują o jego skuteczności, a w konsekwencji o dobrej współpracy projektowej z partnerem? Temat jest istotny, ponieważ odpowiednio przeprowadzone ofertowanie pozwala ustalić optymalny zakres działań, dopasowany do potrzeb, możliwości i oczekiwań klienta.
Espresso
„Nowe plemię” Margaret – premierowy utwór Rak’n’Roll Music
Jak funkcjonujemy w czasie pandemii. Badanie IQS
Zaufanie w czasach koronawirusa – specjalny raport Edelman Trust Barometer 2020
X-kom nawiązał współpracę z Michałem Polem
Naklejki pomagające zachować dystans w kolejce. Pomysł duńskiego marketu na czas epidemii
Quebonafide na okładce krzyżówek „100 panoramicznych”
„Droga do dorosłości” – historie dorosłych podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych w kampanii 1% stowarzyszenia
„Po prostu Ż”, czyli kampania reklamowa marki Żywiec
Nagrody Mobile Trends Awards 2019 rozdane
Ford wstrzymuje reklamy w USA i zastępuje je kampanią odnoszącą się do koronawirusa
„Korona Ci z głowy nie spadnie” – influencerzy zachęcają do pozostania w domu w czasie pandemii
Personalia
19.03.2020
Jacek Kunicki dołącza do zespołu zarządzającego Orange Polska
19.03.2020
Awanse na kluczowe stanowiska w Adrino
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
27.03.2020
Diploma in Professional Marketing
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
20.10.2020 - 23.10.2020
I ❤ marketing & business
30.03.2020 - 9.04.2020
38 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail