Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
11.03.2020
Od trafnego insightu do sukcesu sprzedażowego

Proces tworzenia insightu konsumenckiego jest skomplikowany, czasochłonny, ale finalnie najbardziej przesądzający o sukcesie. Im więcej czasu poświęciło się na gruntowną analizę, zrozumienie konsumentów, pogłębienie insightów konsumenckich i znalezienie wśród nich tego kluczowego, tym większy był rynkowy sukces produktu.

O shopper marketingu, ekonomii behawioralnej i kluczowych zasobach konsumentów oraz marki rozmawiamy z Agatą Matuszewską-Pyc, business unit managerem w Open Research
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Ekstremalni konsumenci – nieliczni, ale fanatyczni
Jakub Müller
Nocni zakupowicze czy zwiastuni klęski to konsumenci zbyt nieliczni, żeby tworzyć z nich segment z osobnym przekazem marketingowym. Nawet jeśli jednak znajdują się poza mainstreamem, są warci uwagi. Pozwalają zauważyć istotne dla marki mechanizmy albo rodzące się trendy.
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Netflix, spirytus i praca z domu. Które marki stracą, a które zyskają na koronawirusie?
Jakub Müller
Epidemia koronawirusa rodzi pytania, które marki w tych warunkach stracą, a które zyskają. Przegranych będzie więcej, choć brandy z kilku kategorii produktowych mogą liczyć na zysk. Prawdziwym testem społecznym będzie jednak masowa praca zdalna.
Espresso
Starsze kobiety celebrują swoje ciało i seksualność w kampanii marki Tena
Koronawirus. Ponad milion publikacji w mediach społecznościowych i 235 tys. w tradycyjnych w niespełna 2 miesiące
Pizza Hut i Ikea tworzą pizzę z klopsikami i specjalny stolik
Trojaczki z Trójmiasta i Plushak w kampanii „Weź się przenieś do Plusha”
Lech Premium promowany jako Źródło Lechend
Marki wstrzymują reklamy, które mogłyby zostać źle zrozumiane w czasie epidemii
Chroma przyspiesza termin dostaw druku w ramach kampanii „Szybko. Szybciej. Chroma!”
„Mieszko I oszczędzał” – kampania Lidla
Brand24 wraca na Facebooka
Zmiana terminu Golden Marketing Conference
Personalia
12.03.2020
Zmiany w Grey Group Poland
Wydarzenia
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
30.03.2020 - 9.04.2020
38 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail