Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
11.03.2020
Od trafnego insightu do sukcesu sprzedażowego

Proces tworzenia insightu konsumenckiego jest skomplikowany, czasochłonny, ale finalnie najbardziej przesądzający o sukcesie. Im więcej czasu poświęciło się na gruntowną analizę, zrozumienie konsumentów, pogłębienie insightów konsumenckich i znalezienie wśród nich tego kluczowego, tym większy był rynkowy sukces produktu.

O shopper marketingu, ekonomii behawioralnej i kluczowych zasobach konsumentów oraz marki rozmawiamy z Agatą Matuszewską-Pyc, business unit managerem w Open Research
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Netflix, spirytus i praca z domu. Które marki stracą, a które zyskają na koronawirusie?
Jakub Müller
Epidemia koronawirusa rodzi pytania, które marki w tych warunkach stracą, a które zyskają. Przegranych będzie więcej, choć brandy z kilku kategorii produktowych mogą liczyć na zysk. Prawdziwym testem społecznym będzie jednak masowa praca zdalna.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Digital ad fraud – czym jest to zjawisko i jak je zidentyfikować?
Krzysztof Dumbal
Ad fraud to oszustwo reklamowe. To emisja reklamy, która z założenia nie przynosi reklamodawcy żadnej wartości dodanej. Ma natomiast jeden główny cel – wyłudzenie budżetu reklamowego. Jakie są najczęstsze rodzaje tego rodzaju oszustw? Co można zrobić, aby się przed nimi ustrzec?
Espresso
Brand24 wraca na Facebooka
Zmiana terminu Golden Marketing Conference
Wavemaker z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
UOKiK zacieśnia współpracę z Prokuratorią Generalną
Handlowa niehandlowa. Galeria Północna otworzyła sklepy w niedzielę
Wpływ koronawirusa na marketing i biznes – analiza funduszu Sequoia Capital
Stanowisko przedstawicieli branży MICE dotyczące sytuacji związanej z koronawirusem SARS-CoV-2
Jak bronić się przed koronawirusem? Wietnamski rząd podpowiada to piosenką
Epidemia koronawirusa napędza sprzedaż masek, koszulek i gry
Lech Premium promowany jako Źródło Lechend
Sopot ostrzega przed go-go
„9 na 10 osób lubi nowe Danio” – deklaruje Danone
Chroma przyspiesza termin dostaw druku w ramach kampanii „Szybko. Szybciej. Chroma!”
Powstała 5-godzinna reklama Apple nakręcona iPhonem
Facebook zakazuje reklam masek i innych produktów wykorzystujących obawy związane z koronawirusem
Fabryka rajstop Adrian prezentuje koronkową maseczkę
Influencerzy oznaczają zdjęcia hashtagiem #coronavirus, żeby zwiększyć zasięg swoich postów
Personalia
12.03.2020
Zmiany w Grey Group Poland
12.03.2020
Awanse polskich menedżerów w międzynarodowych strukturach SAP
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
30.03.2020 - 9.04.2020
38 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail