Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Wywiady
11.03.2020
Od trafnego insightu do sukcesu sprzedażowego

Proces tworzenia insightu konsumenckiego jest skomplikowany, czasochłonny, ale finalnie najbardziej przesądzający o sukcesie. Im więcej czasu poświęciło się na gruntowną analizę, zrozumienie konsumentów, pogłębienie insightów konsumenckich i znalezienie wśród nich tego kluczowego, tym większy był rynkowy sukces produktu.

O shopper marketingu, ekonomii behawioralnej i kluczowych zasobach konsumentów oraz marki rozmawiamy z Agatą Matuszewską-Pyc, business unit managerem w Open Research
Artykuły
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Differentiation vs. distinctiveness, czyli wyróżnij się lub… bądź charakterystyczny
Mateusz Zapała
Czy można być specjalistą marketingu, nie znając koncepcji USP Reevesa? Słynny amerykański adman twierdził, że reklama powinna eksponować wyjątkową i odróżniającą się na tle konkurencji korzyść dla konsumenta. „Wyróżnij się albo zgiń” praktyka i teoretyka marketingu Jacka Trouta również nie należy do niszowych twierdzeń w branży. Jak sytuują się jednak te koncepcje w świetle nowszych badań?
ANALITYKA INTERNETOWA CUSTOMER EXPERIENCE TRENDY
Co my możemy wiedzieć o kliencie!?
Jacek Szlak
„Granice mego języka oznaczają granice mego świata” – teza zapisana sto lat temu w okopach I wojny światowej przez Ludwiga Wittgensteina inspirowała niejeden kierunek filozofii XX wieku. Nadal jej wartością jest wskazanie, jak bardzo język, którym się posługujemy, kształtuje nasz obraz świata i szerzej – nasze z nim interakcje. Dotyczy to również marketingu.
Espresso
Powstała 5-godzinna reklama Apple nakręcona iPhonem
Nacisk na detal. Spoty Wieden + Kennedy dla Hondy i masła Lurpak
Handlowa niehandlowa. Galeria Północna otworzyła sklepy w niedzielę
Geniusze uczelnianej promocji 2020 – znamy laureatów konkursu Genius Universitatis
TikTok sprzedaje. GetHero publikuje wyniki badania na temat społeczności aplikacji
Chroma przyspiesza termin dostaw druku w ramach kampanii „Szybko. Szybciej. Chroma!”
Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina promowany animacją
Polski Internet w lutym 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBI
Wpływ koronawirusa na marketing i biznes – analiza funduszu Sequoia Capital
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
11.03.2020
Marcin Graczyk associate directorem w Partner of Promotion
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
12.03.2020 - 13.03.2020
Mobile Trends Conference 2020
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
30.03.2020 - 9.04.2020
38 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
27.03.2020
Diploma in Professional Marketing
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
26.09.2024 - 27.09.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.