Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE SHOCKVERTISING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Patomarketing w Polsce – zagrożenia i szanse związane z wykorzystywaniem kontrowersyjnych treści
Jakub Müller
Szokujące reklamy można oglądać regularnie w internecie, na plakatach, a nawet w telewizji. Nie zawsze wiadomo jednak, jakie kontrowersyjne treści intrygują odbiorców, a jakie są przez nich odrzucane. Gdzie jest właściwie przestrzeń kontrowersji, którą marka może wykorzystać? Na te pytania odpowiedzi szukali Marta Rosołowska i Tomasz Dulinicz ze Smartscope podczas Kongresu Badaczy 2019.
FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kto posprząta w dziale marketingu? Na pewno nie jego szef, więc kto?
Piotr Golczyk
Pamiętam jak dziś, a miało to miejsce w zeszłym stuleciu. W jednej z ówcześnie znamienitszych krakowskich agencji reklamowych od czasu do czasu wchodził do naszego pokoju przemiły gość i od progu krzyczał ze z francuska brzmiącym akcentem: „Zapiehdalać! Zapiehdalać!”. Po czym odwracał się na pięcie i wracał do swoich arcyważnych spraw. Tak się wtedy zarządzało projektami.
Espresso
Monika Brodka, Marcin Dorociński i Maciej Musiał śpiewają „Sing It Back” w „Wielkiej zwrotce Ż”
Krzysztof Hołowczyc przechodzi na ty z Tyskim 0,0%
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020 – Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o marketingu nieruchomości, ale wstydziliście się zapytać
Internet, który nie zwalnia, w nowej odsłonie kampanii „Bez nonsensów” w T‑Mobile dla firm
Wideo na Facebooku: średni czas oglądania filmu w IV kwartale 2019 r. to zaledwie 4,57 sekundy
Apple nie chce, by filmowe czarne charaktery używały jego produktów
Łódzka Arena ponownie z Atlasem
Canal+ z kampanią z okazji 25-lecia
Polacy lubią chomikować – nasze domy toną w dziesiątkach zbędnych rzeczy. Wyniki badania
Tymbark wychodzi na ulicę i mówi kobietom: „jesteś piękna”
Witryny internetowe banków pod lupą ekspertów SEO agencji Up & More
Wawel promuje Królewskie Mleczko jako „Lekkość na okrągło”
Quebonafide zmienił image i promuje trasę koncertową, nawiązując do starego Windowsa
Zbigniew Niedziałek i Piotr Gąssowski zakładają agencję marketingu muzycznego Starship
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.03.2020
Mikołaj Wójcik dołącza do Providenta. Karolina Łuczak obejmuje funkcję rzecznika prasowego firmy
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
6.03.2020
14 edycja semKRK
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
30.03.2020 - 9.04.2020
38 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
12.03.2020 - 13.03.2020
Mobile Trends Conference 2020
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
27.03.2020
Diploma in Professional Marketing
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.