Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPORTOWY PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Trendy w sponsoringu sportu w 2020 roku
Jakub Müller
Tegoroczne trendy w sponsoringu sportowym są mało spektakularne, ale istotne z punktu widzenia marek, które inwestują w ten obszar coraz większe środki. Rosnące koszty sponsoringu igrzysk olimpijskich czy największych klubów piłkarskich rodzą pytania o efektywność tego narzędzia. I prowokują marki do szukania nowych rozwiązań.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Jakie są zobowiązania klienta, a jakie agencji w trakcie procesu pozycjonowania?
Łukasz Iwanek
Standardy jakościowe działań prowadzonych przy pozycjonowaniu stron internetowych są istotną kwestią. Ich określenie pozwala zapewnić wysoki poziom usług SEO. Prowadzi bowiem do zdefiniowania wymaganych procesów i działań związanych ze świadczeniem tych usług. Umożliwia też osiągnięcie maksymalnej przejrzystości wobec klientów w odniesieniu do zakresu i wykonywania usług SEO.
Espresso
„Znikające dzieci” – Roxie Węgiel, Wersow, Anna Dereszowska w filmie o nastoletniej depresji
Local Heroes przygotowało kolekcję ubrań inspirowaną marką Coca-Cola
Kolejne spoty OLX z udziałem Janusza Chabiora i Jana Frycza
Designing Behavioral Change – już za miesiąc o ekonomii behawioralnej w biznesie
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii Acuvue
Rusza kampania „CCC Fashion Trends”
Kopciuszek Dorota Wellman i książę Marcin Prokop. Ruszyła kampania reklamowa skanera stóp Esize.me
Diploma in Professional Marketing startuje pod koniec marca
Zebrano 78,5 tys. zł na billboardy „z pozdrowieniami od posłanki Lichockiej”
Najlepsi specjaliści SEM spotkają się w Krakowie – semKRK już 6 marca
Ankieta grupy roboczej ds. PR IAB Polska
Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja i Neen Nah promują model 608 w kampanii New Balance dla sieci Sizeer
„Klub samotnych serc” to akcja Fundacji Głosem Zwierząt
„Goodbye stereotypes. Hello zerotypes” – Zalando w kampanii chce pożegnać stereotypy
Personalia
28.02.2020
Walne zgromadzenie członków ZFPR wybrało nowy zarząd oraz przyjęło Kodeks dobrych praktyk
Wydarzenia
6.03.2020
14 edycja semKRK
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
30.03.2020 - 9.04.2020
38 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
11.12.2023 - 13.12.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
12.03.2020 - 13.03.2020
Mobile Trends Conference 2020
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.03.2020
Diploma in Professional Marketing
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
25.09.2020 - 26.09.2020
Designing Behavioral Change
6.12.2023 - 7.12.2023
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
14.12.2023 - 15.12.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail