Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING SPORTOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marka Under Armour coraz bardziej rozbrojona. Drugim Nike już raczej nie zostanie
Jakub Müller
Przez lata Under Armour miała doskonałą passę. Złote dziecko branży odzieży sportowej w USA rosło tak szybko, że wróżono mu przejęcie pozycji Nike’a, a później podbicie zagranicznych rynków. Dzisiaj, po serii marketingowych błędów, szanse na to są mizerne. Marka próbuje odwrócić spadek sprzedaży, wprowadzając nową strategię marketingową.
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Promowanie marki na TikToku to dziecinada? Lepiej zobacz, kto już się tam „bawi”
Agnieszka Kądziołka
Nie znasz jeszcze zbyt dobrze TikToka? Nie skreślaj go bez choćby chwili namysłu nad tym, czy nie mógłby być jednym z kanałów komunikacji twojej marki. W końcu nie da się ukryć, że działania reklamowe w mediach społecznościowych nieustannie drożeją, a młodsze pokolenia rezygnują z dotychczasowych platform na rzecz nowych aplikacji. I dostrzegają to kolejne marki z dość zaskakujących nieraz branż.
BADANIA MARKETINGOWE TRENDY
Nowy mężczyzna widziany online – kim jest i jak się z nim komunikować
Redakcja
Na fali neofeminizmu i ruchów girlpowerment pojawiło się również zainteresowanie męskością. A marketing należy do tych branż, które starają się konstruować obraz dzisiejszego mężczyzny. Anna Mazerant z 4P i Paweł Pawiński z Uniwersytetu Wrocławskiego przez prawie rok przyglądali się funkcjonującym online wzorcom męskości. O nowych obliczach współczesnych mężczyzn opowiedzieli podczas Kongresu Badaczy 2019.
CONTENT MARKETING DESIGN MARKETING BEZPOŚREDNI TRENDY
Katalogi na 2020 rok – portale do świata twojej marki. Jaki design w nich uwzględnić?
Redakcja
Katalog to nie tylko przedmiot użytkowy. To symbol. Marka mówi nim, że chce dostarczać pełne doświadczenie swoich produktów, nie tylko dawać się odnaleźć w procesie zakupowym online. Jakie trendy z obszaru projektowania wizualnego warto w nim uwzględnić?
Espresso
Ewa Chodakowska na wojnie z fankami?
Nagość nie oznacza zgody – nowa francuska kampania społeczna
W Krakowie, Łodzi i Warszawie pojawiły się sztuczne palmy. To teaser kampanii reality show TVN 7
Chroma.pl tworzy „poligraficzne Allegro” – nowy Program Reseller 3.0
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2020 – wyzwania biznesu w działalności społecznej
Spleśniały Whopper w reklamie Burger Kinga. Marka pokazuje go z dumą
#dbamyokazdatkanine – akcja zimowa Electrolux Polska
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020 – Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o marketingu nieruchomości, ale wstydziliście się zapytać
RXBar oddaje działania promocyjne nowej linii produktów w ręce influencerów
Galeria Dominikańska we Wrocławiu reklamuje się w stylu Loesje. Fundacja odpowiada, wyjaśnienie dodaje też agencja
Kaufland i Tesco: cztery decyzje UOKiK
Personalia
19.02.2020
Zmiany w biurze komunikacji korporacyjnej PZU
Wydarzenia
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
6.03.2020
14 edycja semKRK
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
9.09.2020 - 10.09.2020
FIRE Real Estate Marketing Forum 2020
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
2.03.2020
Trzecie urodziny Crash Mondays: Ludzie!
12.03.2020 - 13.03.2020
Mobile Trends Conference 2020
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
30.03.2020 - 9.04.2020
38 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail