Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
FELIETON PUBLIC RELATIONS
Nieetyczne działania PR to nie tylko ukryte reklamy
Anna Miotk
Nieetyczne działania PR to temat, który bardzo przykuwa uwagę. Przewija się podczas konferencji związanych z naszą branżą, jest obecny w badaniach naukowych, omawia się go podczas obrad branżowych gremiów. Ale mam tutaj pewien niedosyt, bo dyskusja koncentruje się głównie na ukrytej reklamie, czarnym PR i korupcji. Ale to nie wszystko. Są inne obszary, w których też powinniśmy być etyczni, ale się o nich nie mówi.
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Quality content – to on może uzdrowić współpracę marek z influencerami
Marta Kaleta-Domaradzka
Kiedyś, mniej więcej około 2011 roku, wpisy reklamowe stanowiły tylko drobny procent treści pasjonatów mody, kulinariów, podróży czy parentingu. Ale w miarę jak współprace komercyjne się popularyzowały, marki zaczęły narzucać influencerom swój tone of voice. Dbały o liczby, mniej zaś o to, by content pasował do kanałów czy twórców. Wtedy właśnie odbiorca zauważył dysonans. I dlatego dziś tak potrzebny jest quality content.
Espresso
Domino’s Pizza w Malezji zachęca do wyznania uczuć na billboardzie
Czy branded content sprzedaje? Mindshare publikuje wyniki badania
Barometr Providenta: ponad połowa Polaków zamierza obchodzić walentynki
Operatorzy nie oddają konsumentom niewykorzystanych środków. 20 mln zł kary dla Polkomtela
Pharrell Williams, Ninja, Pogba i inne gwiazdy w kampanii butów Superstar marki Adidas
Samobójstwo na TikToku – zanim firma zadzwoniła na policję, opracowała strategię PR
Jan Frycz dołącza do Janusza Chabiora. Razem w kampanii OLX dekonspirują internetowych oszustów
Kampania „Carlsberg Export – prawdopodobnie najskromniejsze piwo na świecie”
Akademia Filmowa zablokowała emisję reklamy zestawów poporodowych
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
12.03.2020 - 13.03.2020
Mobile Trends Conference 2020
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.03.2020
14 edycja semKRK
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail