Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY PRAWO
Kto jest kim na gruncie RODO – relacja reklamodawców oraz platform popytowych (DSP) w reklamie programmatic
Magdalena Kaleta-Maniak, Bartosz Kolarz
Na różnych etapach budowania i realizacji kampanii reklamowej reklamodawcy korzystają ze wsparcia podmiotów trzecich. Z perspektywy danych osobowych istotne są te relacje, które zakładają jakikolwiek przepływ danych pomiędzy reklamodawcą a realizatorem kampanii. Może chodzić o przekazanie bazy danych reklamodawcy w celu przesłania komunikatu marketingowego, wspólne budowanie bazy czy udostępnienie możliwości zbierania danych ze stron internetowych reklamodawcy oraz zarządzania tymi danymi.
E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Marketing oparty na cookie – czy ustawienia przeglądarki to skuteczna zgoda?
Magdalena Kaleta-Maniak
Już chyba wszyscy zdążyliśmy się przyzwyczaić, że po wejściu na strony atakują nas internetowe belki i pop-upy dotyczące plików cookie i innych technologii śledzących. Nikogo nie dziwi potrzeba kliknięcia i zamknięcia komunikatu, aby móc dalej korzystać ze strony. W praktyce większa część użytkowników internetu nie wgłębia się w przedstawiane na tym etapie treści. Od niedawna jednak można zaobserwować rosnącą świadomość i częstsze wybieranie możliwości zarządzania ustawieniami technologii śledzących.
Espresso
Akademia Filmowa zablokowała emisję reklamy zestawów poporodowych
Kampania „Carlsberg Export – prawdopodobnie najskromniejsze piwo na świecie”
Czy e-sklepy chronią odbiorców? „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”
UOKiK nałożył karę na firmę Brother za ustalanie cen sprzedaży drukarek w Internecie
PETA po ponad trzech dekadach kończy kampanię na temat futer
Pharrell Williams, Ninja, Pogba i inne gwiazdy w kampanii butów Superstar marki Adidas
Operatorzy nie oddają konsumentom niewykorzystanych środków. 20 mln zł kary dla Polkomtela
Szymon Majewski promuje Plusa jako najczęściej wybieraną sieć w Polsce
Generacja Z i użytkownicy TikToka w Polsce – raport agencji Open Mobi
Personalia
10.02.2020
Mariusz Sosnowski dyrektorem działu client service w Result Media
10.02.2020
Michał Hackiewicz dołączył do Grupy Domodi
6.02.2020
Aleksandra Załęska szefową działu audience w Gemius Polska
6.02.2020
Jakub Ćwikliński w zarządzie El Padre
Wydarzenia
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
12.03.2020 - 13.03.2020
Mobile Trends Conference 2020
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.03.2020
14 edycja semKRK
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail