Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BADANIA MARKETINGOWE FELIETON ZARZĄDZANIE MARKĄ
Marketingowy plac zabaw
Jacek Szlak
Jaka będzie przyszłość marketingu? Jak uczestniczyć w nadchodzącej zmianie i gdzie szukać przewagi rynkowej? Wiele zależy od miejsca, w którym się znajdujemy, budżetu, jakim dysponujemy, i celów możliwych do osiągnięcia. Przyjrzyjmy się tym kwestiom bliżej, przez pryzmat kilku opublikowanych w 2019 r. raportów.
CONTENT MARKETING DESIGN MARKETING BEZPOŚREDNI TRENDY
Katalogi na 2020 rok – portale do świata twojej marki. Jaki design w nich uwzględnić?
Redakcja
Katalog to nie tylko przedmiot użytkowy. To symbol. Marka mówi nim, że chce dostarczać pełne doświadczenie swoich produktów, nie tylko dawać się odnaleźć w procesie zakupowym online. Jakie trendy z obszaru projektowania wizualnego warto w nim uwzględnić?
ZARZĄDZANIE MARKĄ
Differentiation vs. distinctiveness, czyli wyróżnij się lub… bądź charakterystyczny
Mateusz Zapała
Czy można być specjalistą marketingu, nie znając koncepcji USP Reevesa? Słynny amerykański adman twierdził, że reklama powinna eksponować wyjątkową i odróżniającą się na tle konkurencji korzyść dla konsumenta. „Wyróżnij się albo zgiń” praktyka i teoretyka marketingu Jacka Trouta również nie należy do niszowych twierdzeń w branży. Jak sytuują się jednak te koncepcje w świetle nowszych badań?
CONTENT MARKETING INFLUENCER MARKETING MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Quality content – to on może uzdrowić współpracę marek z influencerami
Marta Kaleta-Domaradzka
Kiedyś, mniej więcej około 2011 roku, wpisy reklamowe stanowiły tylko drobny procent treści pasjonatów mody, kulinariów, podróży czy parentingu. Ale w miarę jak współprace komercyjne się popularyzowały, marki zaczęły narzucać influencerom swój tone of voice. Dbały o liczby, mniej zaś o to, by content pasował do kanałów czy twórców. Wtedy właśnie odbiorca zauważył dysonans. I dlatego dziś tak potrzebny jest quality content.
Espresso
Generacja Z i użytkownicy TikToka w Polsce – raport agencji Open Mobi
Polacy wolą spędzać czas z telefonem niż z partnerem. T-Mobile tworzy inteligentną bieliznę, która ma odwrócić ten trend
Medisept z kampanią reklamową
Agnieszka Radwańska ambasadorką marki Wasa
Empatyczne roboty, czyli trendy technologiczne, które według Deloitte zmienią biznes w 2020 r.
PETA po ponad trzech dekadach kończy kampanię na temat futer
Michał Milowicz śpiewa w reklamie Totalizatora Sportowego i promuje grę „Szybkie 600”
Branża pozaspożywczego handlu detalicznego po raz trzeci liderem w zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce. Raport KPMG
Spot wyborczy Szymona Hołowni z brzozą i samolotem
Barbara Kurdej-Szatan z mężem w walentynkowej kampanii Douglasa
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
6.02.2020
Aleksandra Załęska szefową działu audience w Gemius Polska
Wydarzenia
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
12.03.2020 - 13.03.2020
Mobile Trends Conference 2020
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.03.2020
14 edycja semKRK
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.