Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING MOBILNY
Działania marketingowe online w branży nieruchomości. Jak je prowadzić i jak mierzyć ich efekty
Piotr Świniarski
Według badań IAB Polska wydatki na reklamę online nieustannie rosną, jednak branża nieruchomości ma w nich niewielki udział. Stale utrzymuje się on na poziomie 3–4%. Deweloperzy niezbyt chętnie inwestują w promocję w internecie, choć jak najbardziej powinni. Jak mogliby się do tego zabrać? Jaki sposób pomiaru wyników można im polecić?
MARKETING SPORTOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Kobe Bryant – gigant sportowy i reklamowy
Jakub Müller
Wśród kibiców Kobe Bryant budził skrajne uczucia. Reklamodawcy cenili go za wyrazistość i rodzinny wizerunek. Potrafił wychodzić z wizerunkowych zakrętów i podejmować odważne decyzje, takie jak ta o zamianie Adidasa na Nike. Można powiedzieć, że do 26 stycznia 2020 roku wszystko mu się udawało…
Espresso
Guardian rezygnuje z publikowania reklam firm z branży paliw kopalnych
„Jesteś piękna. Dbaj o to” – kampania soków Tymbark Vitamini skierowana do kobiet w różnym wieku i o różnych typach urody
Facebook i Twitter w Polsce – podsumowanie 2019 r.
Najbardziej opiniotwórcze media 2019 r. – raport Instytutu Monitorowania Mediów
Bank Gospodarstwa Krajowego szuka agencji reklamowej
Sarsa i jej koncert w spocie smartfona Huawei P smart Pro
OkazYeah! – czyli możliwość tworzenia indywidualnych ofert promocyjnych w McDonald’s. Promują ją Maffashion i Rezigiusz
„Przedmioty. Oni byli tacy jak my” – film wyprodukowany dla The Auschwitz-Birkenau Memorial Foundation
Barbie na wózku, z bielactwem, bez włosów oraz rudy Ken. Mattel wprowadza nowe lalki
Produkty bio – biomoda, biościema czy biobałagan? Badanie IQS
Personalia
30.01.2020
Agnieszka Sass-Szczepkowska dołącza do zespołu Vienna House
29.01.2020
Nowy szef działu social media agencji Reprise – Marta Gilbas
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
12.03.2020 - 13.03.2020
Mobile Trends Conference 2020
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
6.03.2020
14 edycja semKRK
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
24.09.2020 - 25.09.2020
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail