Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CUSTOMER EXPERIENCE E-COMMERCE OBSŁUGA KLIENTA
Czy konsultant na live czacie może mieć przewagę nad czatbotem? Jak prowadzić rozmowy na komunikatorach firmowych?
Kinga Zehner
Podstawą sukcesu w biznesie jest zbudowanie zaufania, a następnie nawiązanie trwałej relacji z potencjalnym nabywcą. Dlatego tak ważne jest, aby od samego początku procesu handlowego rzetelnie obsługiwać każdego klienta oraz próbować nawiązać z nim nić porozumienia. Co zatem lepiej zrobić? Zainwestować w czatbota czy w dobrze wyszkolonego konsultanta, który będzie prowadził obsługę na live czacie?
CUSTOMER EXPERIENCE MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY OBSŁUGA KLIENTA
Jak zmieniła się ścieżka konsumencka w ciągu ostatniej dekady? Jak na to reagować?
Michał Szczepański
Jakie rozwiązania komunikacyjne najlepiej przysłużą się naszym produktom i usługom? Decyzje o ich wyborze często opieramy na dotychczasowym doświadczeniu, ono zaś wynika z projektów zrealizowanych w ciągu wielu lat. Tymczasem w ścieżce zakupowej w ostatnim dziesięcioleciu zaszły zmiany. Zaktualizujmy swoją percepcję konsumenta, zanim zaproponujemy mu coś nowego.
Espresso
Burger King ma posadę dla księcia Harry’ego
Jedi w kinie. Electronic Arts zaskoczyło fanów „Gwiezdnych wojen”
Biedroń czy Duda – kto jest ulubieńcem użytkowników Facebooka? Sotrender sprawdził w badaniu Audience Scan
Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2020
Branża internetowa cierpi na brak wyspecjalizowanych pracowników. Badanie IAB Europe
Żywiec odwraca etykietę. Rusza „Wielka zwrotka Ż” na rzecz ochrony środowiska
Manchester United szuka dyrektora kreatywnego
Rekordowa kara za dieselgate dla Volkswagen Group Polska od UOKiK
Domyślna wyszukiwarka na Androida w krajach UE – już niekoniecznie Google
Telewizja najskuteczniej rozwija ludzkie pasje – pokazuje badanie na zlecenie Discovery
Europejska piłka znowu pobija rekord. Przychody czołowej dwudziestki klubów wyniosły 9,3 mld euro – badanie Deloitte
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.01.2020
Justyna Mazur dołączyła do zespołu IPG Mediabrands
15.01.2020
Michał Gąś przechodzi z Cube Group do Selectivv
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
20.01.2020 - 22.01.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.