Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY PRAWO TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Ty też możesz stać się celem działań typu deepfake
Wojciech Lika
Publikujesz i oznaczasz zdjęcia albo filmy w mediach społecznościowych? To znaczy, że jesteś potencjalnym celem hakerów, którzy wykorzystują do cyberprzestępstw technologię deepfake. Tym zdolniejszym wystarczy zaledwie jedna fotografia i 5-sekundowa próbka głosu, aby wygenerować niemalże identyczny hologram deepfake. Jego odróżnienie od pierwowzoru bez użycia specjalistycznych metod jest praktycznie niemożliwe.
ANALITYKA INTERNETOWA KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Bańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematyki
Jakub Müller
Dotarcie do milionów konsumentów jest dla marek tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Internetowe bannery, posty sponsorowane, działania w wyszukiwarkach… Wszystko to jest szybkie i łatwe w targetowaniu. Do tego duża liczba stacji telewizyjnych, radiowych, kanały niestandardowe. Ale wiele globalnych firm bije na alarm, narzekając na spadek skuteczności kampanii reklamowych i spadek długofalowej wartości marek.
Espresso
Adidas odczarowuje pojęcie sportu w kampanii „Reimagine Sport”
Call for papers – podziel się wiedzą na najważniejszych targach opakowań w Polsce
Europejska piłka znowu pobija rekord. Przychody czołowej dwudziestki klubów wyniosły 9,3 mld euro – badanie Deloitte
Warszawskie Miejskie Zakłady Autobusowe dołączyły do WOŚP i tworzą napis z pojazdów
Efemeryczne plakaty przeciw kulturze gwałtu i patriarchatowi widoczne w polskich miastach
Carrefour Polska obsługiwany w Internecie przez K2 Precise
Żywiec odwraca etykietę. Rusza „Wielka zwrotka Ż” na rzecz ochrony środowiska
Rośnie znajomość Dawida Kubackiego. Badanie ARC Rynek i Opinia
Dżem Babci na Dzień Babci. Łowicz rozpoczyna kampanię OOH
Postępowanie UOKiK w sprawie Volkswagen Group Polska w końcowej fazie
Firma Casper wchodzi na giełdę i wymienia współpracę z influencerami wśród czynników ryzyka
Personalia
14.01.2020
Zmiany w zarządzie Mobiem Polska. Michał Giera nowym prezesem
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
20.01.2020 - 22.01.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail