Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MARKETING INTERNETOWY PRAWO TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Ty też możesz stać się celem działań typu deepfake
Wojciech Lika
Publikujesz i oznaczasz zdjęcia albo filmy w mediach społecznościowych? To znaczy, że jesteś potencjalnym celem hakerów, którzy wykorzystują do cyberprzestępstw technologię deepfake. Tym zdolniejszym wystarczy zaledwie jedna fotografia i 5-sekundowa próbka głosu, aby wygenerować niemalże identyczny hologram deepfake. Jego odróżnienie od pierwowzoru bez użycia specjalistycznych metod jest praktycznie niemożliwe.
ANALITYKA INTERNETOWA BADANIA MARKETINGOWE PRAWO
Gdzie i jak zautomatyzowane podejmowanie decyzji wpływa na polskie społeczeństwo? Rzut oka na 5 przykładów
dr Aleksander Tarkowski
„AlgoPolska. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w służbie społeczeństwu” – taki tytuł nosi raport, który wydali eksperci fundacji Centrum Cyfrowe i Klubu Jagiellońskiego. Sądziliście, że szerokie zastosowanie algorytmów w codziennych, życiowych decyzjach to domena Zachodu, a u nas raczej kwestia przyszłości? Nic podobnego.
Espresso
Efemeryczne plakaty przeciw kulturze gwałtu i patriarchatowi widoczne w polskich miastach
MasterCard wydaje swój pierwszy singiel muzyczny
„Archipelag Beztroski” – kampania wizerunkowa Rainbow
Forum Loyalty PLanet360° już w marcu
Billboard, który zmienia się po zmroku, promuje serial o Drakuli
Firma Casper wchodzi na giełdę i wymienia współpracę z influencerami wśród czynników ryzyka
Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon prezentuje dźwiękowe logo
Depresja klimatyczna Ady Fijał i gwiazdy w plastikowych workach w projekcie „EkoWoman”
Podlaskie zapłaciło 50 tys. zł za wulgarny film Lorda Kruszwila mający promować region
Personalia
13.01.2020
Magdalena Talma obejmuje funkcję dyrektor sprzedaży grupy LTTM
13.01.2020
Katarzyna Alińska dyrektor komunikacji w Kulczyk Foundation
13.01.2020
Piotr Morkowski wykupuje dotychczasowego inwestora Brand New Galaxy i obejmuje stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej
13.01.2020
Marcin Warszewski dyrektorem w Deloitte Digital
Wydarzenia
20.01.2020 - 22.01.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
24.09.2020 - 25.09.2020
XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
20.06.2024 - 21.06.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
18.03.2020 - 19.03.2020
Forum Loyalty PLanet360°
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
17.06.2024 - 19.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail