Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
MEDIA ZARZĄDZANIE MARKĄ
Druk jeszcze nie umiera, ale musi się zmienić. Analiza 2019 roku w reklamie prasowej
Mateusz Lubczański
Wydaje się, że reklama prasowa z dnia na dzień traci na znaczeniu. Pierwsze spojrzenie na miniony rok zdaje się potwierdzać te przypuszczenia. Nadal jednak mówienie o śmierci „printu” to duża przesada.
HANDEL DETALICZNY PROMOCJE SPRZEDAŻY
Jak czytnik kodu kreskowego zmienił komunikację marketingową
Jakub Müller
Na codzienną pracę szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej często wpływ mają drobne, prozaiczne wynalazki. Szczególnie te opracowane przez ludzi niemających nic wspólnego z dziedziną, którą ich wynalazki po latach zmieniły. Przykładem jest elektroniczny czytnik kodów kreskowych. Jego twórca, George Laurer, zmarł na początku grudnia w wieku dziewięćdziesięciu czterech lat.
Espresso
Volkswagen żegna Garbusa wzruszającą animacją
Rok 2019 w wyszukiwarce. Czego szukali Polacy, robiąc zakupy online?
Brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków przygląda się internetowym gigantom
Kylie Minogue w kampanii reklamowej promującej Australię
Fałszywy ruch w aplikacjach na Androida na poziomie 26%. Wyniki badania
Plus promuje Pakiet na nowy rok
Amica porusza temat integracji polsko-ukraińskiej
Agencja stworzyła generator autoresponderów Out of Office
Pepsi wprowadza jeden slogan reklamowy w Stanach Zjednoczonych – po raz pierwszy od dwudziestu lat
Polska Fundacja Narodowa podsumowuje 2018 r. w ostatni dzień 2019 r. Wydatki wzrosły o niemal 100 mln zł
„Pasointeligencja” – taksówkarze w kampanii Free Now promują jazdę w pasach bezpieczeństwa
Nowe logo Centrum Nauki Kopernik
Dostawa bez spotkania z dostawcą – sposób KFC na posylwestrowe zmęczenie
Boże Narodzenie bez prądu w świątecznym spocie województwa podlaskiego
Orlen tytularnym sponsorem zespołu Alfa Romeo Racing
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
3.01.2020
Rafał Madajczak dyrektorem kreatywnym w Gazeta.pl
2.01.2020
Marek Różycki awansuje na stanowisko deputy managing directora w firmie Pathfinder 23
Oferty pracy

/

/
Wydarzenia
20.01.2020 - 22.01.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
23.10.2024 - 25.10.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
30.10.2024 - 31.10.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.