Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
TRENDY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Apple ma problem, iPhone ma iProblem
Jakub Müller
Wiadomość o spadku sprzedaży iPhone’ów zdenerwowała inwestorów i przyniosła największy spadek wartości akcji Apple od sześciu lat. To dobra okazja, by rozwiać jeden z marketingowych mitów – o Apple jako marce kochanej przez klientów, tzw. lovemark.
CUSTOMER EXPERIENCE ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co-branding – współpraca oparta na korzyściach
Tomasz Kaczmarek
Współprace co-brandingowe mogą okazać się obecnie wyjątkowo cenne. Symbiotyczna kooperacja marek pomaga w pozyskaniu nowej grupy klientów, wzmacnia pozycjonowanie. Co nie bez znaczenia, pozwala także na podział kosztów przeprowadzanych kampanii promocyjnych i reklamowych. Warto więc przypomnieć sobie założenia tego rodzaju projektów i zastanowić się, z kim można by wejść w korzystne partnerstwo.
Espresso
Logo Amber Gold na sprzedaż. Do syndyka wpłynęła na razie jedna oferta na znak towarowy skompromitowanej firmy
„Zawsze chciałeś mieć takie coś!” – kampania reklamowa Providenta z piosenką Blendersów
„Tu praca Ci służy” – Aviva przyciąga kandydatów do pracy w Warszawie
Konkurs na identyfikację wizualną Instytutu Muzyki i Tańca
Mitsubishi tworzy samodzielny oddział zajmujący się sprzedażą i marketingiem w Europie
Leszek przenosi góry do miasta. Zimowa kampania marki Lech Premium
Anna Rusowicz i Sławomir Uniatowski z teledyskiem promującym „Miszmasz, czyli kogel mogel 3”
Gordon’s podsumowuje kampanię z udziałem youtuberów z kanału Na Pełnej
Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”
Ukazało się II wydanie „Projektowania doświadczeń” Igora Gałązkiewicza
Netflix promuje stand-up Ellen DeGeneres i kpi z Łukasza Jakóbiaka
McDonald’s testuje papierowe słomki
Personalia
7.01.2019
Lena Wiercioch-Kucińska dołącza do ASAP & ASAP Communication jako client service director
7.01.2019
Katarzyna Małek poprowadzi komunikację IAA Polska
7.01.2019
Awans Igi Wachowicz w Value Media
Wydarzenia
7.03.2019 - 8.03.2019
Mobile Trends Conference 2019
4.04.2019
Cyber Transformations
21.03.2019
Social Media Show
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail