Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
INFLUENCER MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Co zrobić, żeby influencer marketing rzeczywiście działał?
Anna Skuta
Influencer marketing to wciąż gorący temat wśród reklamodawców i twórców kampanii. Zainteresowanie tą odmianą komunikacji z konsumentami nie spada. Marki potwierdzają, że prowadzą współpracę z liderami opinii i mają zamiar nadal to robić. Ale czy nieustannie z tym samym skutkiem?
BADANIA MARKETINGOWE
Netnografia – i ty możesz się nią zająć
Marek Tobota
Powszechność internetu spowodowała, że wartościowe insighty są dziś na wyciągnięcie ręki. Opinie, dyskusje, zdjęcia, wideo – to wszystko można analizować w dowolnym momencie i odkrywać aktualne trendy. Warto jednak pamiętać, że samo przewijanie Facebooka to jeszcze nie netnografia.
ANALITYKA INTERNETOWA KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Bańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematyki
Jakub Müller
Dotarcie do milionów konsumentów jest dla marek tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Internetowe bannery, posty sponsorowane, działania w wyszukiwarkach… Wszystko to jest szybkie i łatwe w targetowaniu. Do tego duża liczba stacji telewizyjnych, radiowych, kanały niestandardowe. Ale wiele globalnych firm bije na alarm, narzekając na spadek skuteczności kampanii reklamowych i spadek długofalowej wartości marek.
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING E-COMMERCE STORYTELLING
Druk, ekrany i tradycyjny storytelling. Jak marki łączą nowe technologie i pozornie wymierające narzędzia reklamowe
Redakcja
Media branżowe i mainstreamowe chętnie ogłaszają śmierć kolejnych narzędzi marketingowych, a nawet całych kategorii produktowych. Sprawcami mają być nowe technologie. Tymczasem globalne i polskie marki łączą stare z nowym, żeby przyciągnąć rozproszonego konsumenta.
Espresso
Amazon rozpoczyna darmowe transmisje meczów Premier League w internecie. Po raz pierwszy od trzydziestu lat mecze dostępne za darmo
Ikea na Black Friday przygotowała wystawę obrazów, która podpowiada, jak dbać o przedmioty
Znamy laureatów 20. edycji Galerii Plakatu AMS. Temat: „Zwierzę też człowiek”
Red Bull wybrał Mindshare Polska
„Żywy dowód” – kampania jubileuszowa Centrum Praw Kobiet
11% marek potrafi efektywnie korzystać z danych klientów. Wyniki raportu
UODO zmienia strukturę i logo
Snickersgate we Francji. Aferę rozpętał Mars Wrigley
Zdjęcia na piątkę za piątkę – Black Weekend na Chroma Stock
Wydarzenia
3.12.2019
Imagination Day 9
20.01.2020 - 22.01.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
25.06.2024 - 27.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
9.12.2019 - 12.12.2019
17 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
11.07.2024 - 12.07.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail