Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRANDED CONTENT CONTENT MARKETING E-COMMERCE STORYTELLING
Druk, ekrany i tradycyjny storytelling. Jak marki łączą nowe technologie i pozornie wymierające narzędzia reklamowe
Redakcja
Media branżowe i mainstreamowe chętnie ogłaszają śmierć kolejnych narzędzi marketingowych, a nawet całych kategorii produktowych. Sprawcami mają być nowe technologie. Tymczasem globalne i polskie marki łączą stare z nowym, żeby przyciągnąć rozproszonego konsumenta.
ANALITYKA INTERNETOWA KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Bańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematyki
Jakub Müller
Dotarcie do milionów konsumentów jest dla marek tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Internetowe bannery, posty sponsorowane, działania w wyszukiwarkach… Wszystko to jest szybkie i łatwe w targetowaniu. Do tego duża liczba stacji telewizyjnych, radiowych, kanały niestandardowe. Ale wiele globalnych firm bije na alarm, narzekając na spadek skuteczności kampanii reklamowych i spadek długofalowej wartości marek.
Espresso
Netflix długoterminowym wynajmującym kultowego kina w Nowym Jorku
Cherrissimo, marka czekoladek zachęca: „Podaruj sobie chwilę dla siebie”
„Świętna okazja dla firm” w świątecznej kampanii Orange
App for the Oceans – Adidas przygotował aplikację AR, która przenosi kupujących do zaśmieconego oceanu
Chomiki śpiewają „Noc komety” Budki Suflera w reklamie Media Expert
„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową
94 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla PKO BP dzięki Ekstraklasie
Black Friday oraz Singles Day przebijają Boże Narodzenie i styczniowe wyprzedaże. Analiza GfK
Polacy nie mają czasu na kulturę – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
Personalia
26.11.2019
Kamil Leśniak w dziale marketingu DevaGroup
Oferty pracy

/

/

/
Wydarzenia
28.11.2019 - 29.11.2019
IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
9.12.2019 - 12.12.2019
17 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
3.12.2019
Imagination Day 9
20.01.2020 - 22.01.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail