Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Bańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematyki
Jakub Müller
Dotarcie do milionów konsumentów jest dla marek tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Internetowe bannery, posty sponsorowane, działania w wyszukiwarkach… Wszystko to jest szybkie i łatwe w targetowaniu. Do tego duża liczba stacji telewizyjnych, radiowych, kanały niestandardowe. Ale wiele globalnych firm bije na alarm, narzekając na spadek skuteczności kampanii reklamowych i spadek długofalowej wartości marek.
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING WIRUSOWY REAL-TIME MARKETING
Memy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?
Agnieszka Przewoźnik
Memy są formą internetowej satyry. Humorystycznie i zwięźle komentują otaczający nas świat. Wśród ich tematów dominują te związane z polityką, kulturą, życiem celebrytów i naszym własnym, dzięki czemu mają dużą grupę odbiorców. Zalety memów to uniwersalność, prostota przekazu oraz duża dawka humoru. Ich nośnikiem jest internet, a publicznością i dystrybutorami niezliczeni użytkownicy sieci. Jak to wykorzystać w działaniach reklamowych online?
Espresso
App for the Oceans – Adidas przygotował aplikację AR, która przenosi kupujących do zaśmieconego oceanu
Optymizm konsumentów wciąż rośnie. Barometr Consumer Finance na poziomie 71,6 pkt
Chomiki śpiewają „Noc komety” Budki Suflera w reklamie Media Expert
Play rozstrzygnął przetarg na działania performance marketingowe
Martin Schmitt globalnym ambasadorem STS
W Warszawie powstał mural łączący świat audiobooków z reklamą
Polacy nie mają czasu na kulturę – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
Zenith: w 2019 r. po raz pierwszy w historii globalne wydatki na reklamę programmatic przekroczą 100 mld dol.
Tesla z kuloodpornymi szybami jednak nie była kuloodporna. Wpadka Elona Muska
Google ogranicza targetowanie reklam politycznych
Personalia
25.11.2019
Mojca Tirš przechodzi z Cheil Poland do Abstra
Wydarzenia
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
3.12.2019
Imagination Day 9
20.01.2020 - 22.01.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
10.04.2024 - 11.04.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
28.11.2019 - 29.11.2019
IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
9.12.2019 - 12.12.2019
17 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
17.06.2024 - 19.06.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail