Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA KAMPANIE REKLAMOWE MARKETING INTERNETOWY ZARZĄDZANIE MARKĄ
Bańka reklamy internetowej: jak zła matematyka szkodzi markom bardziej niż brak matematyki
Jakub Müller
Dotarcie do milionów konsumentów jest dla marek tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Internetowe bannery, posty sponsorowane, działania w wyszukiwarkach… Wszystko to jest szybkie i łatwe w targetowaniu. Do tego duża liczba stacji telewizyjnych, radiowych, kanały niestandardowe. Ale wiele globalnych firm bije na alarm, narzekając na spadek skuteczności kampanii reklamowych i spadek długofalowej wartości marek.
BADANIA MARKETINGOWE
Netnografia – i ty możesz się nią zająć
Marek Tobota
Powszechność internetu spowodowała, że wartościowe insighty są dziś na wyciągnięcie ręki. Opinie, dyskusje, zdjęcia, wideo – to wszystko można analizować w dowolnym momencie i odkrywać aktualne trendy. Warto jednak pamiętać, że samo przewijanie Facebooka to jeszcze nie netnografia.
Espresso
X-kom odpowiada na świąteczną reklamę Allegro
Polskie rodziny pod lupą IQS
Tesla z kuloodpornymi szybami jednak nie była kuloodporna. Wpadka Elona Muska
Raport „Płatności cyfrowe 2019”
Google ogranicza targetowanie reklam politycznych
Stowarzyszenie Traffic Design przygotowało poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w Orłowie
„Global Advertising Trends”: reklama w wyszukiwarkach z mniejszym wzrostem
Allegro w świątecznej kampanii „pomaga znaleźć to, co najważniejsze”
Raport „Młodzież, social media i marketing”
Martin Schmitt globalnym ambasadorem STS
„Ole, ludziole!” – Wielki Ole bohaterem kampanii marki OleOle
MKTOut Survey 2019 – weź udział w badaniu organizacji działów marketingu w Polsce!
Za nami Forum Marketingu Zintegrowanego
54% konsumentów jest gotowych zapłacić więcej za odzież lub obuwie wyprodukowane w Polsce. Raport KPMG
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
3.12.2019
Imagination Day 9
20.01.2020 - 22.01.2020
9 szkoleń z marketingu w Krakowie ● sprawny.marketing
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
27.04.2020 - 30.04.2020
9 szkoleń z marketingu we Wrocławiu ● sprawny.marketing
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
28.11.2019 - 29.11.2019
IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
9.12.2019 - 12.12.2019
17 szkoleń z marketingu w Poznaniu ● sprawny.marketing
24.02.2020 - 27.02.2020
9 szkoleń z marketingu w Gdańsku ● sprawny.marketing
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.