Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Po nieudanym sezonie to Kubica rozdaje karty
Mateusz Lubczański
Robert Kubica nie będzie jeździł w przyszłym sezonie dla Williamsa. Zespół okazał się źle zarządzany i nie pozwolił polskiemu kierowcy rozwinąć skrzydeł. Przynajmniej na torze, marketingowo bowiem zyskał i Kubica, i wspierający go Orlen. Pozostaje więc pytanie – co dalej?
KAMPANIE REKLAMOWE STORYTELLING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Femvertising – kobieta w sercu marki
Katarzyna Kłobukowska
Dziś to podejście w marketingu i komunikacji wydaje się niemal oczywiste. Jeszcze kilka lat temu jednak wcale nie było ono tak powszechne. Założenia oraz początki femvertisingu przypomina Katarzyna Kłobukowska z Admetrics.
Espresso
Plastikowe kubki z Gretą Thunberg mają skłonić pracowników biur do refleksji
Polski Alarm Smogowy stworzył billboard w kształcie płuc, które będą czernieć od polskiego powietrza
Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Świąteczna kampania Orange
„CKM”, „Cosmopolitan” i „Playboy” znikają z rynku
Heineken zastąpi plastikowe opakowania zbiorcze kartonem
Plastik większym problemem niż zmiany klimatu. Międzynarodowy raport GfK „Who cares? Who does?”
Unilever ogłasza nowe zobowiązania na rzecz świata bez odpadów
Piróg, Gonciarz, Lisie Piekło, Modny Tata i inni wrzucają do żółtego kosza
„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola chce edukować w zakresie recyklingu
Kanadyjski market wprowadza plastikowe torby wstydu
„Święta to czas (u)dawania” – znani aktorzy dają dzieciom lekcje aktorstwa w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych
75 proc. milenialsów rezygnuje z zakupów w sklepach stacjonarnych przez braki towaru. Wyniki badania
Vision Express przypomina kierowcy: sprawne auto to podstawa, ale ważniejsze są twoje oczy
„Taka praca ma sens” – PZU rusza z kampanią employer branding
Plus świątecznie promuje ofertę na kartę
Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania zawierające mniej plastiku. Wyniki badania
Co trzeci Polak nie segreguje śmieci. Badanie ARC Rynek i Opinia oraz FOB
Burger King rezygnuje z plastikowych zabawek w zestawach dla dzieci
Brytyjskie supermarkety pozbywają się jednorazowych opakowań z plastiku
Do Carrefoura na zakupy z własnymi opakowaniami
Frisco.pl zobowiązuje się do redukcji plastiku o 50 proc. do końca 2020 r.
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
14.11.2019
Anna Adamczyk group account directorem w Carat Polska
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
20.11.2019
Undiscovered – Stories about experience
25.11.2019
LinkedIn Marketing
28.11.2019 - 29.11.2019
IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
21.11.2019
Konferencja Brand Summit 2019 – trzy wymiary marki
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
3.12.2019
Imagination Day 9
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.