Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING ZARZĄDZANIE MARKĄ
Podcasty w Polsce – moda czy nowa, silna forma przekazu?
Agnieszka Szozda
W ostatnim roku można było zauważyć spory wzrost zainteresowania podcastami w Polsce. Powstaje coraz więcej profesjonalnych kanałów tematycznych audio, a ich twórcami są nie tylko stacje radiowe. Nowe medium od lat cieszy się ogromną popularnością w Stanach Zjednoczonych. Czy ten trend utrzyma się i wzmocni u nas?
BRAND PURPOSE KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Adrian i kampania z wątkiem przemocy wobec kobiet. Dobra kontynuacja trafnie obranego kierunku czy ślepa uliczka? Eksperci oceniają
Redakcja
Reklamy producenta rajstop ze Zgierza, firmy Adrian, znamy od lat. Swoje produkty pokazywał on już w sąsiedztwie haseł takich jak „Uzależniona, ale nie gorsza” czy „Uwierz! Rak. To się leczy” – w kontekście nowotworu piersi. Czy najnowsze „Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!”, wygłaszane przez Karolinę Piasecką, byłą żonę eks-polityka, ofiarę przemocy domowej, brzmi przekonująco na tle dotychczasowej strategii komunikacji? Zapytaliśmy ekspertów.
Espresso
Nivea Men Sensitive pokazuje w reklamie „pionierów wrażliwości”
Bielecki, Gortat i Wrona na ringu z Abstrachuje.tv w „Bitwie Scrabble”
„Undiscovered – Stories about experience” – konferencja już 20 listopada
Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska w kampanii Pantene
Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania zawierające mniej plastiku. Wyniki badania
Burger King za pomocą gry „FIFA 20” chce zrobić ze Stevenage FC najpopularniejszą drużynę świata
Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem hitem YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.
Jak będzie wyglądało budowanie doświadczeń klienta w 2030 r.? Badanie SAS
PBC prezentuje wyniki nowego badania zaangażowania w reklamę prasową
Personalia
7.11.2019
Aleksandra Brzozowska jako creative group head na czele kreacji eventowej w Plej
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
20.11.2019
Undiscovered – Stories about experience
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
25.11.2019
LinkedIn Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail