Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING WIRUSOWY REAL-TIME MARKETING
Memy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?
Agnieszka Przewoźnik
Memy są formą internetowej satyry. Humorystycznie i zwięźle komentują otaczający nas świat. Wśród ich tematów dominują te związane z polityką, kulturą, życiem celebrytów i naszym własnym, dzięki czemu mają dużą grupę odbiorców. Zalety memów to uniwersalność, prostota przekazu oraz duża dawka humoru. Ich nośnikiem jest internet, a publicznością i dystrybutorami niezliczeni użytkownicy sieci. Jak to wykorzystać w działaniach reklamowych online?
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN MARKETING BEZPOŚREDNI
Od sprzedawania opon do sprzedawania znaczeń. Drukowane kalendarze słynnych marek jako podstawa emocjonalnej więzi z konsumentem
Redakcja
Jedną z największych szans w marketingu jest to, że każdy, nawet znany od dawna czy początkowo mało kreatywny pomysł z czasem może okazać się sukcesem. Wystarczy nadać mu odpowiednie znaczenie psychologiczne, pilnować jakości i mieć trochę szczęścia. Przykładem jest kariera drukowanych kalendarzy marek.
Espresso
Sonia Bohosiewicz przeprowadza „Wielki test Aldi”
Zakupowe reklamy w YouTube – przedświąteczny debiut
Samolot PLL LOT z logo Śliwki Nałęczowskiej wzbił się w powietrze
Rusza inicjatywa Ad Goes Green, mająca zmniejszyć wpływ branży komunikacji marketingowej na środowisko naturalne
„Symulakra” – cyfrowa sztuka na nośnikach DOOH wykorzystująca dane o otoczeniu
Sieć handlowa Netto nawiązała współpracę z Walk PR
Raperzy Kizo, Tymek i Gedz w kampanii „Rap & Cognac” testują drinki marki Hennessy
Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania zawierające mniej plastiku. Wyniki badania
STS z nową identyfikacją wizualną i kampanią z udziałem Petera Schmeichela
Facebook zmienia logo
Marka Cleanic wchodzi do świata mediów społecznościowych i wybiera OX Media
Electronic Arts wybiera w przetargu agencję Monday
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
25.11.2019
LinkedIn Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
18.09.2023 - 20.09.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
17.03.2020 - 20.03.2020
Konferencja I ♥️ Marketing
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
7.09.2023 - 8.09.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail