Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY MARKETING WIRUSOWY REAL-TIME MARKETING
Memy reklamowe – jak to się dzieje, że się udają?
Agnieszka Przewoźnik
Memy są formą internetowej satyry. Humorystycznie i zwięźle komentują otaczający nas świat. Wśród ich tematów dominują te związane z polityką, kulturą, życiem celebrytów i naszym własnym, dzięki czemu mają dużą grupę odbiorców. Zalety memów to uniwersalność, prostota przekazu oraz duża dawka humoru. Ich nośnikiem jest internet, a publicznością i dystrybutorami niezliczeni użytkownicy sieci. Jak to wykorzystać w działaniach reklamowych online?
BRAND PURPOSE KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Adrian i kampania z wątkiem przemocy wobec kobiet. Dobra kontynuacja trafnie obranego kierunku czy ślepa uliczka? Eksperci oceniają
Redakcja
Reklamy producenta rajstop ze Zgierza, firmy Adrian, znamy od lat. Swoje produkty pokazywał on już w sąsiedztwie haseł takich jak „Uzależniona, ale nie gorsza” czy „Uwierz! Rak. To się leczy” – w kontekście nowotworu piersi. Czy najnowsze „Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!”, wygłaszane przez Karolinę Piasecką, byłą żonę eks-polityka, ofiarę przemocy domowej, brzmi przekonująco na tle dotychczasowej strategii komunikacji? Zapytaliśmy ekspertów.
Espresso
„Symulakra” – cyfrowa sztuka na nośnikach DOOH wykorzystująca dane o otoczeniu
Polka, która zdobyła Koronę Ziemi, w kampanii Banku Pekao
Unilever i Kraft Heinz dystansują się wobec Pornhuba po doniesieniach o zamieszczaniu pedofilskich treści w serwisie
Źle prowadzona rekrutacja wpływa na wyniki sprzedaży. Badanie firmy eRecruiter
Przejście dla pieszych, które wymusza zatrzymanie samochodów. Kanadyjska akcja na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa na drogach
„Skuteczna reklama na Facebooku” – Artur Jabłoński wydał nową książkę
Robert Lewandowski ambasadorem kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” Cartoon Network
Spersonalizowany sklep spożywczy w lodówce. Frisco.pl i Samsung nawiązały współpracę
Facebook zmienia logo
Kobiety z wąsami promują maszynki do golenia Billie i przypominają o akcji Movember
Minimaliści czy łowcy promocji – jak kupują polscy konsumenci? Badanie ARC Rynek i Opinia
Maffashion, Żabson i Yoshi na billboardach w kampanii marki Adidas Originals i Sizeera
Personalia
5.11.2019
Michał Włodarczyk dyrektorem zarządzającym w Gemius Polska
5.11.2019
Bartłomiej Pucek country digital managerem w Ikei
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
25.11.2019
LinkedIn Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail