Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
BRAND PURPOSE KAMPANIE REKLAMOWE PUBLIC RELATIONS ZARZĄDZANIE MARKĄ
Adrian i kampania z wątkiem przemocy wobec kobiet. Dobra kontynuacja trafnie obranego kierunku czy ślepa uliczka? Eksperci oceniają
Redakcja
Reklamy producenta rajstop ze Zgierza, firmy Adrian, znamy od lat. Swoje produkty pokazywał on już w sąsiedztwie haseł takich jak „Uzależniona, ale nie gorsza” czy „Uwierz! Rak. To się leczy” – w kontekście nowotworu piersi. Czy najnowsze „Walcz o siebie! Ja to zrobiłam!!”, wygłaszane przez Karolinę Piasecką, byłą żonę eks-polityka, ofiarę przemocy domowej, brzmi przekonująco na tle dotychczasowej strategii komunikacji? Zapytaliśmy ekspertów.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY PRAWO
Śmierć ciasteczek – reklama online w erze post-cookies
Bartosz Nassalski
Dla specjalistów zajmujących się szeroko pojętym marketingiem internetowym śmierć cookies może być sporym ciosem. Czy faktycznie ciasteczka odchodzą? Jakie alternatywy pojawiają się na horyzoncie?
Espresso
Sara Kosmos – powstała polska wirtualna influencerka
G.F. Darwin promuje aplikację mobilną Pracuj.pl czytaniem w myślach
„Skuteczna reklama na Facebooku” – Artur Jabłoński wydał nową książkę
Perła startuje z programem muzycznym „Przegląd techniczny”
Google przejmuje Fitbit za 2,1 mld dol.
Lidl w ramach kampanii rozdaje Szwedom jedzenie, by zachęcili znajomych do zakupów
Grupa PZU wybrała Digital Kingdom do obsługi w social media
Maffashion, Żabson i Yoshi na billboardach w kampanii marki Adidas Originals i Sizeera
„Mogę być” – Barbie w szkołach mówi o wybitnych kobietach
Sferis.pl zmienia logo i odświeża identyfikację
Zmiana umów o kredyt hipoteczny. UOKiK wszczyna postępowania w sprawie Getin Noble Banku i Raiffeisen Banku International
Dwucyfrowy wzrost reklamy cyfrowej – badanie IAB Polska/PwC AdEx
TVP odmawia emisji spotu Okręgowej Izby Lekarskiej „Polska to chory kraj”
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Wydarzenia
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
25.11.2019
LinkedIn Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.