Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
CONTENT MARKETING MARKETING MOBILNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Augmented reality (AR) – elementy cyfrowe w otaczającej nas rzeczywistości. Jak często są dodawane? W jakim celu?
Katarzyna Olender
Czy zastanawialiście się nad tymi kwestiami? Celem wprowadzania AR jest zwykle wzbogacenie doświadczenia użytkownika jakiegoś produktu, pogłębienie jego interakcji z tym sprzętem bądź usługą na niespotykanym do tej pory poziomie. W tle jest oczywiście chęć wpłynięcia na jego decyzję zakupową.
CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN MARKETING BEZPOŚREDNI
Od sprzedawania opon do sprzedawania znaczeń. Drukowane kalendarze słynnych marek jako podstawa emocjonalnej więzi z konsumentem
Redakcja
Jedną z największych szans w marketingu jest to, że każdy, nawet znany od dawna czy początkowo mało kreatywny pomysł z czasem może okazać się sukcesem. Wystarczy nadać mu odpowiednie znaczenie psychologiczne, pilnować jakości i mieć trochę szczęścia. Przykładem jest kariera drukowanych kalendarzy marek.
Espresso
Porsche 911, Andrzej Seweryn i Radzimir „Jimek” Dębski w spocie „Wehikuł wszech czasów”
Anna Lewandowska wprowadza na rynek markę kosmetyków Phlov
Lufthansa w centrach handlowych ustawia fotobudki i przekonuje, że podróże zmieniają życie
Związany i bity prezydent Trump w reklamie marki odzieżowej
„Przedkładamy zyski ponad walkę ze zmianami klimatycznymi” – fałszywy plakat PKO BP zawisł w Poznaniu
PKO składa zawiadomienie do organów ścigania w sprawie fałszywych reklam z logo marki
Hutnik Warszawa będzie miał własną kawę
Aliganza i Kerris Group nawiązały partnerstwo strategiczne
Hulajnoga u psychoterapeuty w spocie ING BŚ
Personalia
23.10.2019
Katarzyna Kluk country managerem w Polhem PR
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
19.10.2023 - 20.10.2023
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
4.11.2019
Cannes Lions Creative Comms Meeting
25.11.2019
LinkedIn Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
9.10.2023 - 10.10.2023
Google Analytics (Universal i GA4) – Kursy firmy Marketing Online
23.10.2023 - 25.10.2023
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

Jeśli nie chcesz otrzymywać newslettera oraz nie chcesz już mieć dostępu do artykułów w Marketingu przy Kawie, wypisz się z newslettera i zrezygnuj z dostępu do artykułów
Delivered by FreshMail