Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
ANALITYKA INTERNETOWA E-COMMERCE MARKETING INTERNETOWY
DMP – multinarzędzie dla marketingu. Poznaj 5 jego zastosowań
Maciej Sawa
DMP to stosunkowo młoda technologia, która umożliwia realizację całej strategii marketingowej przedsiębiorstwa za pomocą jednego, rozbudowanego narzędzia. Odpowiednio stosowana, podnosi efektywność marketingu oraz sprzedaż. Wymaga jednak bliższego poznania i oswojenia. Na początek więc 5 przykładowych zastosowań tego oprogramowania, łączącego kreatywność marketingu z możliwościami nowoczesnego IT.
ANALITYKA INTERNETOWA MARKETING INTERNETOWY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY
Kampanie Facebook Ads – na czym polegają? Jak wspomagają sprzedaż?
Magdalena Napierała
Facebook Ads mogą pomóc ci osiągnąć konkretne cele biznesowe i podnieść rozpoznawalność marki. Musisz jednak umieć wyjść poza standardowe rozwiązania podpowiadane przez Facebooka. Poznaj podstawy managera reklam od bardzo praktycznej strony.
Espresso
Rak’n’Roll i Avon zachęcającą: „Dodajmy do kalendarza Dzień na U!”
McDonald’s i Burger King w obliczu silnej konkurencji w segmencie burgerów. Wyniki badania
Alior Bank promuje nieoprocentowaną pożyczkę
O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiąty
Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania wobec nowego badania mediów
Studio Dzikie debiutuje na rynku
Head & Shoulders Supreme i Barbara Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampanii
Agnieszka Grochowska ambasadorką Dall’Acqua
Polacy w poszukiwaniu urodzinowych prezentów. Badanie Payback Opinion Poll
W 2018 r. Polacy wysłali prawie 3 mld mniej SMS-ów niż rok wcześniej
„Poradnik marketingu aplikacji mobilnych” od Up & More
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
15.10.2019
Piotr Hurnik business development directorem agencji Booost
14.10.2019
Miłosz Jacyna: z K2 do Albo Albo
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.