Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
PRAWO PROMOCJE SPRZEDAŻY
Hazard w Polsce ma się dobrze – przychody o 15% wyższe
Wojciech Koczorowski
W 2018 roku podmioty organizujące gry hazardowe w Polsce osiągnęły przychody w wysokości około 15 mld zł. To ponad 2 mld zł więcej niż w 2017 roku. Dynamika wzrostu przekroczyła 15%. Dla porównania, tempo wzrostu przychodów z hazardu w Wielkiej Brytanii wyniosło 4,2%.
EMPLOYER BRANDING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS
Jak zaangażować pracowników w korzystanie z platformy LinkedIn? Employee advocacy na tej platformie
Agnieszka Wnuk
Wiele firm zaczyna swoje działania na LinkedIn od założenia strony firmowej. Chcą umieszczać tam treści związane z życiem organizacji, nowościami produktowymi i nagrodami lub ogłoszenia o pracę. Kierunek słuszny, ale dziś już niewystarczający. Prowadzeniem strony często zajmuje się jedna osoba – administrator. Tymczasem ogromny potencjał LinkedIn drzemie w profilach osobistych pracowników firmy. To oni są siłą, której nie należy pomijać. Dlaczego?
Espresso
Hipnotyzująca reklama Marmite
Co trzeci Polak nie segreguje śmieci. Badanie ARC Rynek i Opinia oraz FOB
Mural Swanskiego promuje serial „Ultraviolet 2.0”
Imagination Day 9 – ostatnie dni tańszej puli biletów
Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”
Profrekwencyjna kampania „Dla Ciebie tam idę”
„Zabierz głos, bo go stracisz” – kampania profrekwencyjna Fundacji Batorego
Polscy raperzy zachęcają, by wziąć udział w wyborach
„Głosuję na miłość” – startuje kampania wyborcza osób LGBT
„FOMO 2019. Polacy a lęk przed odłączeniem” – raport z badań UW
„Pornografia uzależnia dzieci!”. Rusza kampania Stowarzyszenia Twoja Sprawa i portalu oPornografii.pl
Programy lojalnościowe B2B wciąż cieszą się popularnością. Badanie IRCenter
Unilever ogłasza nowe zobowiązania na rzecz świata bez odpadów
Trzy billboardy za Sieradzem. Redakcja NaTemat.pl zachęca, by wziąć udział w wyborach
Piłsudski, Skłodowska-Curie, Kopernik i Zygmunt Stary zachęcają „Idź na wybory. Przejdź do historii” w kampanii Comedy Central
Rzecznik Praw Obywatelskich i organizacje zajmujące się zdrowiem psychicznym krytykują kampanię „Nie świruj, idź na wybory!”
Gajos, Turnau, Łukaszewicz i inni zachęcają: „Nie świruj, idź na wybory!”
Kaczyński i Schetyna grają w szachy o zdrowie Polaków. Spot Okręgowej Izby Lekarskiej
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
10.10.2019
Magdalena Korczak awansuje na client service director w Scholz & Friends Warszawa
10.10.2019
Deloitte Polska przygotowuje się do zmiany na stanowisku partnera zarządzającego
10.10.2019
Kalina Janicka rozstaje się z Clear Channel Poland
10.10.2019
Grayling połączył pod nowym kierownictwem swoją działalność w Wielkiej Brytanii i Europie
10.10.2019
Adam Polasz w Difference
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/
Wydarzenia
10.10.2019 - 11.10.2019
Konferencja 100% Retail & Fashion
18.10.2019
Diploma in Professional Marketing
24.10.2019 - 25.10.2019
XX Kongres Badaczy – Human Power
5.11.2019 - 6.11.2019
11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego
27.11.2019
IAB MIXX Awards & Conference 2019
18.03.2020
Konferencja I ♥️ Crypto & Blockchain
14.09.2020 - 15.09.2020
User Conf online
4.12.2024 - 5.12.2024
Google Analytics GA4 – Kursy firmy Marketing Online
19.12.2024 - 20.12.2024
Szkolenia SEO (pozycjonowanie) – Kursy firmy Marketing Online
15.10.2019 - 16.10.2019
Pharma 360° PLanet – Marketing & Digital Revolution, Omnich@nnel & e-Communication
22.10.2019 - 25.10.2019
Konferencja I ❤ Marketing
28.10.2019
Szkolenie Instagram Marketing
25.11.2019
LinkedIn Marketing
3.12.2019
Imagination Day 9
12.05.2020 - 13.05.2020
Konferencja + Targi I ♥️ Sales & Commerce
22.04.2021 - 23.04.2021
Facebook Ads – pakiet szkoleń
9.12.2024 - 11.12.2024
Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.