Zobacz w przeglądarce, jeśli newsletter nie wyświetla się poprawnie
Marketing przy kawie
Artykuły
EMPLOYER BRANDING MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY PUBLIC RELATIONS
Jak zaangażować pracowników w korzystanie z platformy LinkedIn? Employee advocacy na tej platformie
Agnieszka Wnuk
Wiele firm zaczyna swoje działania na LinkedIn od założenia strony firmowej. Chcą umieszczać tam treści związane z życiem organizacji, nowościami produktowymi i nagrodami lub ogłoszenia o pracę. Kierunek słuszny, ale dziś już niewystarczający. Prowadzeniem strony często zajmuje się jedna osoba – administrator. Tymczasem ogromny potencjał LinkedIn drzemie w profilach osobistych pracowników firmy. To oni są siłą, której nie należy pomijać. Dlaczego?
ANALITYKA INTERNETOWA CONTENT MARKETING MARKETING INTERNETOWY
Czterdziestokrotny wzrost widoczności w top 3 wyników wyszukiwania. Dwudziestokrotny wzrost ruchu organicznego. Case study Smyk.com – Porady
Tomasz Klusek, Joanna Żelazińska
Rozwój ruchu na sekcji „Porady” strony Smyk.com to przykład połączenia skutecznych działań content marketingowych i SEO. Projekt realizuje od października 2017 roku agencja MBridge. Od tego czasu ruch pozyskany z wyników organicznych Google’a wzrósł dwudziestokrotnie. Widoczność na najwyższych pozycjach zwiększa się natomiast o ponad 20% miesiąc do miesiąca. Realizatorzy opisują przeprowadzone dotąd działania.
Espresso
Burger King uruchomił ciche drive-thru
Japan Airlines udostępniają mapę pozwalającą uniknąć płaczących dzieci na pokładzie
„Bajeczki PiS” – PSL opowiada bajkę o obietnicach premiera Morawieckiego
Imagination Day 9 – ostatnie dni tańszej puli biletów
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2019
Grupa Sare zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy logotyp
Cupra prezentuje projekt artystyczny z udziałem polskiego sportowca
Unilever ogłasza nowe zobowiązania na rzecz świata bez odpadów
The Other Bar – charytatywny batonik z wykorzystaniem blockchaina
Mural marki Moliera2 w Gdańsku
Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”
Trzy billboardy za Sieradzem. Redakcja NaTemat.pl zachęca, by wziąć udział w wyborach
Kontrowersyjne hasła promują Open Eyes Economy Summit
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
9.10.2019
Ewa Tkaczyk z awansem na business director w Pathfinder 23
Oferty pracy

/

/

/

/

/

/

/

/

/
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.